Loading...
dk

500% Referral boost | Tesla Forum

mbk
mbk Apr 28

Jeg så tilfældigt at jeg har en referral boost på 500%,har I andre også det, eller er jeg specielt udvalgt?

Laksefiskeren
Laksefiskeren Apr 28
Hehe, det samme her
kapsel
kapsel Apr 28

Jeg har 3 referrals der stadig ikke har modtaget deres biler, betyder det at jeg får 3x1500 km eller 3x7500 km? Altså, hvornår bliver referral "gevinsten" udløst i praksis?

MikaelH
MikaelH Apr 28

Mit bedste bud er bestillingstidspunktet. Desværre.. 

KimT
KimT Apr 28
Citat fra kapsel

Jeg har 3 referrals der stadig ikke har modtaget deres biler, betyder det at jeg får 3x1500 km eller 3x7500 km? Altså, hvornår bliver referral "gevinsten" udløst i praksis?

I stedet for at skulle betale for at bruge Superchargerne, trækkes beløbet fra det du har tilgode. Du skulle løbende kunne se hvor meget du har tilbage på din mobil efterhånden som du bruger dem. 

Laksefiskeren
Laksefiskeren Apr 28
Mon ikke at det glæder nye henvisninger
kapsel
kapsel Apr 28

KimT, ja, men de gratis opladningskilometer er vist først tilgængelige når referrals har fået udleveret deres bil. Der bliver i hvert tilfælde trukket penge fra mit kort, og der står ikke noget med udløste frie kilometer nogle steder i min app endnu :-) Så spørgsmålet er om jeg får 4500 km eller 22500 km, det er da alligevel noget forskel... 

KimT
KimT Apr 28

Referrals er først tilgængelige når bilen er betalt/leveret. Man kan jo springe fra.

PerPower
PerPower Apr 28
Husk at de gratis supercharger km er kun gyldige i 6 mdr. fra leveringsdatoen jf. betingelserne, men da de tildeles ens Tesla konto så kan de bruges på flere biler, hvis man skulle være så heldig :-)
Agon
Agon Apr 28

Jeg bestilte 16.24 i dag. Jeg synes kun der stod 1500 km :-(

Kan man tjekke det nogen steder?

Laksefiskeren
Laksefiskeren Apr 28
@Agon, vil mene at når du har fået bekræftelse på din bestilling kan du logge ind på din konto og se det.
Agon
Agon Apr 29
Jeg synes ikke det fremgår nogen steder?
Laksefiskeren
Laksefiskeren Apr 29
Når du åbner din Tesla App er der i øverste højre hjørne en skattekiste som du klikker på. 
jonsiii
jonsiii Apr 29

Ah ja, den poppede endda op på min app her til morgen. 7500 km charge hvis nogen bruger min kode inden 28. maj. Derefter går den tilbage på de normale 1500 km.

M3rasmus
M3rasmus Apr 29

Jeg har et par Aero Wheel center cap + lug nut caps sæt i overskud. Kig under køb/salg hvis der skulle være en der vil bytte for en referralkode. Jeg vil hellere have lidt KM end penge.

SuneH
SuneH Apr 29
Bestilte en Model 3 LR RWD i lørdags med mit eget referral-link, som gav 1500 km fri SuperCharging. Senere samme dag (!) blev referral-ordningen ændret til at give 7500 km. Har i dag talt med Tesla om de "bag om systemet" kan ændre det, så min bestilling giver 7500 km i stedet for 1500. Det kan de IKKE. Så eneste løsning er at annullere ordren - få tilbageført de 15.000 kr i depositum - og derefter lægge en ny ordre. Lidt besværligt for begge parter, må man sige. Men besværet værd, vil jeg mene - der er jo en del forskel på 1500 km og 7500 km.
mbk
mbk Apr 29

Med din egen referal må det vel give dobbelt op på km når du er giver og aftager :)

Plus 10 lod på at vinde en Y.

kapsel
kapsel Apr 29

Jeg forstår ikke det med lodderne. 1 eller 10 lodder er vel ligegyldigt, når ALLE pludselig får ekstra lodder? Så er chancerne for at vinde alligevel præcist de samme som de tidligere har været.

selsoe
selsoe Apr 29

Men hvis det som PerPower er korrekt og de gratis kilometer kun gælder i 6 mdr er det jo noget af en streg i regningen. Man skal godt nok køre meget for at kunne lade 7500km på superladere. Hvis man udelukkende lader på supercharger er det selvfølgelig muligt, men er det ikke de færreste der gør det?

Citat fra SuneH Bestilte en Model 3 LR RWD i lørdags med mit eget referral-link, som gav 1500 km fri SuperCharging. Senere samme dag (!) blev referral-ordningen ændret til at give 7500 km. Har i dag talt med Tesla om de "bag om systemet" kan ændre det, så min bestilling giver 7500 km i stedet for 1500. Det kan de IKKE. Så eneste løsning er at annullere ordren - få tilbageført de 15.000 kr i depositum - og derefter lægge en ny ordre. Lidt besværligt for begge parter, må man sige. Men besværet værd, vil jeg mene - der er jo en del forskel på 1500 km og 7500 km.  
MikaelH
MikaelH Apr 29

Som jeg forstår lodderne, så har du dobbelt så stor chance for at vinde med 2 lodder end med 1. Dog vil der hele tiden komme flere og flere lodder i puljen, så chancen for at vinde bliver hele tiden mindre og mindre.

Det kan være at de på et eller andet tidspunkt vælger at nulstille puljen, men det tror jeg nu ikke. De har jo sikret sig at man kun kan vinde én gang.
For hver henvisning du laver får du yderligere 6 måneder til at bruge dine kilometer. 

Sider: 1 2 3 »