Loading...
dk

500% Referral boost | Tesla Forum

Ice2EV
Ice2EV Jun 14 '19

Det var nok det der var ment med 500% boost, at man brugte referral 5 gange så hurtigt ;-)

ELJay
ELJay Jun 14 '19

@MikaelH , ja, det fandt jeg også selve ud i dag, efter et styk tid i telefonen.

@Ice2EV "@Elon --> "You get 500%, and you get 500%, and you get 500%!!! [and we'll also take 500%...so whatevs ...¯\_(ツ)_/¯] "

Kiefer
Kiefer Jun 15 '19

Og det er ikke fordi Tesla blot siger free SuC de første 7500km af bilens levetid?

MOS
MOS Jun 15 '19
Citat fra Kiefer

Og det er ikke fordi Tesla blot siger free SuC de første 7500km af bilens levetid?

Nej, det ville da ikke give ret meget mening. Det er vel meningen, at man som udgangspunkt lader derhjemme. Og så kan man bruge af sin gratis SuC, når man tager på længere ture, f.eks. på sommerferie. Hvis man allerede har kørt de 7500 km i sin nye bil, inden man skal på sommerferie, så får man jo ingen glæde af gratis SuC. Jeg er ret sikker på, at det er meningen, at man kun bruger af sin gratis SuC, når man rent faktisk lader på en SuC. Men når det er sagt, så har Tesla vist lidt problemer med at få det regnet/faktureret korrekt. Det ville være lidt nemmere, hvis de bare havde givet f.eks. 2000 kWh gratis SuC. Så slap de for al den omregning og fejl og bøvl m.m.

ELJay
ELJay Jun 15 '19

Efter min snak med Tesla i fregdags, har jeg opdaget allerelde i dag a tde ser, "rigtigt" ud i min skattekiste, og KM talet tilbage er stiget til de firventet.

Forummets indlæg er redigeret af ELJay Jun 15 '19
Sider: « 1 2 3