+ 4000$ for "Dual Motor All Wheel Drive" (levering starter fra Februar i US)
Nice med autopilot som standard.
min er ikke produceret endnu.. så håber sku jeg kan få den opgradering lavet.. ville være ret cool.. og for 25.000 kr virker det ikke som den vildeste omkostning... så må de bagudvendte sku lige ryge sig en tur :) håber håber håber :)
Ja, rms, men det er jo også inklusiv både luft og 21 " fælge. Samt Tech package.
min er ikke produceret endnu.. så håber sku jeg kan få den opgradering lavet.. ville være ret cool.. og for 25.000 kr virker det ikke som den vildeste omkostning... så må de bagudvendte sku lige ryge sig en tur :) håber håber håber :)
Kontakt Tesla Holland så kan du sikkert for ændret din bestilling, men du skal jo så vente en del mere tid på levering...
Ja, rms, men det er jo også inklusiv både luft og 21 " fælge. Samt Tech package.
Nej nej :-) de kommer ved siden af, så et klik på dual motor og man går fra 94.570$ til 120.170$
"Dual Motor Performance" for P85 koster liiidt mere.. pris 14600$
Så er det ikke kun bagdæk der skal skiftes efter 6000km kørsel men alle 4 dæk :-)
@ rms: Så har jeg måske læst denne tekst forkert:
The interested among you can hit Tesla's website to price out a Model S equipped with dual motors and/or autopilot. While autopilot comes as a part of the optional "tech" package that's $4,250, adding a second motor to the P85D cranks up the price by $14,600 (tech package, 21-inch wheels and Smart air suspension come along) although on the lower end models it only adds an extra $4,000.
Hej alle, er ny på siden men vil også lige komme med lidt info. Tesla tager nu din brugte bil i bytte og der skal også være mulighed for leasing igennem tesla
Brugte bil i bytte. Men til hvilken byttepris? Gætter på at man får mere ud af at sælge den selv. Men hvis prisen er ligemeget så er komforten ved at have sin Tesla frem til den nye Tesla kommer sikkert meget behageligt.
T3S7A. Man kan jo også gøre en anden dansker glad ved at aftale samme pris som "bytteprisen" ved Tesla, og samme "salgsdato" som ved modtagelse af den nye. Så er alle glade. Bortset fra dem der så må konstatere en konkret (måske lavere) salgspris af den ældre Tesla S. ??
Men mon ikke efterspørgslen efter at bytte til nyt bliver begrænset. Den nuværende S-model fejler jo ikke noget. Vel?
TILFØJET: Men hvis man nu kan forestille sig, at den andetsteds oplyste garanti indbytning på 43 % vil være aktuel, på en af de mest brugte S modeller i DK. Så vil det være et godt køb for ham der får tilbuddet. :-) Så kunne det nok være nu man skulle købe bil nummer 2, mens jeg venter på X modellen. Tja, mange gisninger.
Men mon ikke efterspørgslen efter at bytte til nyt bliver begrænset. Den nuværende S-model fejler jo ikke noget. Vel?
Helt enig. Jeg personlig skal ikke bytte noget. Man kan jo blive ved. Der kommer jo nyt hele tiden, med nye funktioner i alt (ikke kun biler). 3 scenarier:
1. Beholder det man har.
2. Skifte ud når der kommer noget man gerne vil have, og tage det tab der er ved at skifte.
3. Lad være med at købe noget, og hele tiden vente på det nye, for så at ladevære med at købe, og vente på det nye nye osv. :-)
Ahh - godt set. Synes også den virkede lidt lad i optrækket med al den power :-D
Ja, første læste jeg også som dig, men faldt over 0-100 tiden, og begyndte at nærlæse.
Men læg mærke til at S60, nu er med samme motor som i 85, med samme HK ydelse.
En anden ting, betyder vel at enten har Tesla 2 slags motor som de bruger i deres S60 og 85 modeller. En til single driv, med 360HK, og en til Dual, hvor bagmotor skiftes til en 188HK model, samt samme motor i front.
Eller der i en Single drive Tesla er 2 motor i bag, som arbejder sammen på en måde? Ville jo være smart nok, mht til produktion af motor, at man kan nøjes med 1 som kan bruges i hhv S60 og 85 dual og single.
Men bliver spændende at se mere, hvordan Frunken ser ud i en dual. Om der stadig er Frunk?
Med hensyn til Frunk i dual, så mener jeg at vide, at der kun mangler microbølgeovn rummet i en X model. Gætter på det er samme forhold ved en D model S.