Nogen der ved noget om de nye sæder om/hvornår de kan tilvælges i de andre biler? Er der klima i dem? Massage? Har ikke kunne finde noget info omkring dem nogen steder.
Nogen der ved noget om de nye sæder om/hvornår de kan tilvælges i de andre biler? Er der klima i dem? Massage? Har ikke kunne finde noget info omkring dem nogen steder.
Der ryger da godt nok en del på rækkevidden, 62km NEDC på en P85D, det er alligevel en del, med mit forbrug ville der jo nok ryge en små 100km typical af på den konto, så en rækkevidde på 250km på en opladning ved 90% typical ville jeg måske nok overveje inden "opgraderingen". Men sådan er det nok med alle super sportsvogne, du kommer nok heller ikke mange KM på en tankfuld i en Bugatti Veyron ;-)
På en S85D er rækkevidde tabet lidt mindre, men dog en 27km NEDC.
/Martin
rskaarup: Ja, det ser jeg også nu, hvis de tal holder vand, er det jo reelt ganske pæne tal, jeg tror bestemt ikke jeg i min kan lave 475km ved 100km/t.
/Martin
rskaarup - er du sikker på at rækkeviden bliver bedre på P85D end P85/P85+? Ifølge Tesla egen artikel er det kun 60D og 85D der får længere rækkevidde - P85D handler om performance og jeg mener bestemt at have set at rækkevidden får et hak i den forkerte retning grundet det ekstra hk.
http://www.teslamotors.com/blog/dual-motor-model-s-and-autopilot
Når man samtidig læser denne artikel om rigtige 0-60 mph test for P85 og tiden lyder på 3,9, så er der altså ikke særlig langt til P85D 3,2 (0-60 mph). Og jeg tror ikke at de bevidst denne gang har angivet et højere tal - denne model handler mest af alt om at slå/matche andre super biler på 0-60 mph.
http:///...-0-60-in-3-9-sec-an/
Data :
P85D er opgivet ved 65 mph 275 miles topfart 155 mph
P85D er opgivet ved 105 km/t 440 km topfart 250 km/t
P85+ er opgivet ved 65 mph 265 miles topfart 130 mph, var opgivet ved 55 mph (300 miles)
P85+ er opgivet ved 105 km/t 430 km topfart 210 km/t, var opgivet ved 90 km/t (502 km)
85D er opgivet ved 65 mph 295 miles topfart 155 mph
85D er opgivet ved 105 km/t 475 km topfart 250 km/t
85 er opgivet ved 65 mph 265 miles topfart 125 mph, var opgivet ved 55 mph (300 miles)
85 er opgivet ved 105 km/t 430 km topfart 200 km/t, var opgivet ved 90 km/t (502 km)
P85D 0-60 mph i tiden 3,2 sek
P85D 0-100km/t i tiden 3,4 sek
P85+ 0-60 mph 4,2 (3,9 sek målt)
P85+ 0-100km/t i tiden 4,4 sek
der skriver de også at alle de forbedringer 4WD har krævet også bliver leveret med alle Model s der køre over rampen de fra for fjorten dage siden.. det er da mega genialt min bil ikke er produceret endnu.. fedt fedt...
der skriver de også at alle de forbedringer 4WD har krævet også bliver leveret med alle Model s der køre over rampen de fra for fjorten dage siden.. det er da mega genialt min bil ikke er produceret endnu.. fedt fedt...
Ud over det indlysende mht. autopilot mv, hvilke forbedringer snakker vi så ? Er elektromekaniske bremser også med? Hvad med improved lumbar support, som han talte om i Bloomberg videoen?
Tror der henvises til:
Other Product Updates
Our commitment to continuous improvement extends to other features of Model S, and we have recently made several updates to the car. The following features are either in production or will be delivered with Dual Motor Model S (as indicated).
New Safety Features and Autopilot
The launch of Dual Motor Model S coincides with the introduction of a standard hardware package that will enable autopilot functionality. Every single Model S now rolling out of the factory includes a forward radar, 12 long range ultrasonic sensors positioned to sense 16 feet around the car in every direction at all speeds, a forward looking camera, and a high precision, digitally controlled electric assist braking system.
faktisk mere denne jeg henviser til :) ved ikke hvad lumbar support.. hvad er det @Leth?