Bærebølgen i min mobil går også i højttalerne uanset hvad medie man lytter til. Især galt når den ligger i kardanboks. Det hjælper at lægge den i venstre indv. dørhåndtag.
Efter jeg har skiftet fa Iphone 4S til Iphone 6 er problemet med støj der går i radioen helt væk.
Lidt dyr løsning, men den ser ud til at fungere.
/Martin
Larsen: Men får du så ikke problemer hvis du kommer uden for frekvensen sendeområde?
/Martin
Kiefer. Jeg hører normalt P3, selvom jeg er godt træt de to uintelligente tåber i "Gandhi". Har prøvet P4, men konstateret, at jeg endnu ikke er gammel nok til P4. Nå, men jeg har altid haft problemer med, at radioen "taber" kanalen, særligt når bilen har været stoppet. Somme tider bare hvis jeg har været inde i en forretning i et par min. Når jeg er tilbage, høres der kun en "hvæsen" Så prøvede jeg at indtaste frekvensen 89,7 som P3 høres på i det meste af nordjylland, og pist var problemet borte. Selv om jeg ind imellem har været i midtjylland, og derfor uden for 89,7 området, så virker det fortsat. Dog efter at have været en tur på Sjælland, måtte jeg genindtaste frekvensen. Har også haft lidt problemer med, at hvis radioen har været mutet, når man stopper bilen, så vil den ikke spille igen når bilen startes igen. Den viser godt nok i displayet at der bliver skruet op for den, men der kommer ingen lyd. MEN på det problem virker Tesla´s universal løsning på langt de fleste problemere, nemlig at reboote skærmen. Så kommer radioen igen.
Hvis min bil har holdt parkeret, så når jeg kommer tilbage er der bare "hvæsen", et skift over på en anden kanal og tilbage afhjælper det.
Jeg har fået en tid i Januar hvor de kigger på det, de skulle have et fix :)
FrederikC, hvis de nu langt om længe har en løsning på det, så vil jeg gerne høre om det, hvis det virker. De har også de forrige to gange sagt til mig, at de godt kunne løse det, men det er ikke lykkedes dem endnu. Prøv indtastningen af frekvensen. Så er du ihvertfald ovre den daglige irritation !
okay det vil jeg prøve - er dog gået lidt væk fra at høre radio.
Med mit nye højt. setup lyder FM af ht...
De siger at der er tale om en dårlig antenne forbindelse eller antenne modul, så de skal måle hele systemet igennem.
Læste et sted at der har været rapporteret en del tilfælde af, at metalmalingen kortslutter antennen til radioen...