Loading...
dk

Long Range eller Standard Range | Tesla Forum

ap49
ap49 May 23

@jramskov og @KimT

Jeg har brugt måneder på at se Bjørne Nyland m.fl videoer og senest fulgt med i  Tesla 3 Facebook gruppen. Jeg bor i Århus området og har prøvekørt en performance, så glæder mig til mindre dæk/vindstøj i Standard range plus med 18" fælge.

ER derfor lidt forberedt.

Jeg har skaffet mig en Samsung J3 for et år siden, da jeg købte Ioniq, så har lidt erfaring i at bruge den til EV-biler - apps, men har ikke haft det store behov.

Jeg bruger pt. kun E.on Externe hurtigladere (bor i ejerlejlighed med upraktiske lade forhold).

En Tur til Østrig var 90% gratis på hurtig laderne på motorvejene - havde PlugSurfing i reserve.

Tak for jeres tilkendegivelse, hvis det kommer til at knibe ;)

ap49
ap49 May 23
Quote from KimT
Citat fra ap49

Ser, at jeg lige skal lære,  at det jeg skriver,  ikke blandes med det, jeg besvarer - beklager ;)

Kopierer I det i besvarer ?

Når du trykker på knappen "quote" så kommer der et vindue frem med teksten. Hvis du kører musen ned i bunden kommer der en rør stiplet linje med en "enter tegn" - tryk på den

her afprøvet ;) 

jramskov
jramskov May 24

@ap49: Lyder til du er godt forberedt.

Forum softwaren er desværre ikke verdens bedste, det opfører sig til tider underligt...

ap49
ap49 May 24
Quote from jramskov

@ap49: Lyder til du er godt forberedt.

Forum softwaren er desværre ikke verdens bedste, det opfører sig til tider underligt...

@jramskov, ja jeg har læst og set meget, så håber da det går uden de store problemer, ellers er det et fint forum at udveksle erfaringer på, så tak i.v.

tag68
tag68 May 24
Jeg tror det er en java ting, jeg kan heller ikke fra Ipad, men fra pc/mac virker det fint
ap49
ap49 May 24

Efter lidt læsning bagud forskellige steder har jeg opdaget, at Tesla 3 standard range plus partiel premium kunne fås i LR fuld premium for ca. 425.000, så det forsøger jeg nu at rette min bestilling til.

Andre der har kendskab til det ?

Har alligevel ikke fået leveringsoplysninger endnu på den bestilte.

M3rasmus
M3rasmus May 24
Det er korrekt. 417 + levering. Så det passer meget godt. 

Det gjorde jeg også. Du kan nok få en indenfor et par uger.
ap49
ap49 May 26
Quote from M3rasmus Det er korrekt. 417 + levering. Så det passer meget godt.    Det gjorde jeg også. Du kan nok få en indenfor et par uger.

@M3rasmus,  har talt med Tesla, der har lovet at hjælpe, men mangler lige at de vender tilbage, der er åbenbart mange, der har brug for diverse svar ;)

M3rasmus
M3rasmus May 26
Citat fra ap49
Quote from M3rasmus Det er korrekt. 417 + levering. Så det passer meget godt.    Det gjorde jeg også. Du kan nok få en indenfor et par uger.

@M3rasmus,  har talt med Tesla, der har lovet at hjælpe, men mangler lige at de vender tilbage, der er åbenbart mange, der har brug for diverse svar ;)

Det lyder godt Allan. Det bliver spændene. Jeg har se et en besked til dig også ;)
Sider: « 1 2