Kære medlemmere som har modtaget Model 3'er her i ultimo Maj.
Har i tjekket om bilerne er leveret med hw3?
Kære medlemmere som har modtaget Model 3'er her i ultimo Maj.
Har i tjekket om bilerne er leveret med hw3?
Baseret på den software version de er leveret med, så ville jeg sige nej.
De første Model 3 med HW3 blev leveret med software 2019.7.105 eller 2019.7.107. Det næste spring for disse biler er tilsyneladende 2019.12.1.2.
Jeg tror ikke software versionen kan sige noget om der er HW3 i. Vores er på version 2019.12.1.2 og det er i hvert fald ikke HW3.
Det er nok nærmere VIN nummer, der skal kigges efter. Der er en tråd herinde et sted som beskriver det
Delivery manager har fortalt mig at han kan slå produktions dato op hvis man oplyser VIN. Men det er næppe sansynligt at man umiddelbart får at vide at bilen er med gammel HW 2.5, når den udleveres. Jeg vil ihvertfald checke det inden jeg modtager min.
Delivery manager har fortalt mig at han kan slå produktions dato op hvis man oplyser VIN. Men det er næppe sansynligt at man umiddelbart får at vide at bilen er med gammel HW 2.5, når den udleveres. Jeg vil ihvertfald checke det inden jeg modtager min.
Helt enig, dog hvis man har bestilt med FSD får man en gratis opgradering.
Så inden man siger nej til sin ny bil, fordi den har HW2.5, så overvej om det er det værd at udskyde levering :)
Skal hente min M3 imorgen og har fået at vide at der er ingen af de biler der bliver udleveret i maj er med HW 3.0.
men da jeg har bestilt min LR RWD med FSD vil der komme et service en dag hvor de skifter HW 2.5 ud med 3.0 uden det vil koste ekstra.
skal ikke kunne sige om det også er gælder for folk der opgradere FSD efter de har modtaget bilen :)
Jeg har bestilt SR+ uden FSD. Jeg tænker at når Tesla en dag i fremtiden, lige står og mangler lidt likviditet( det vil kunne ske i teorien - ikkesandt?) så tilbyder de mig nok en software opdatering med FSD, til en sveden pris. Når udviklingsomk. til softwaren er tjent hjem koster et download til mig ca. 0 kr for Tesla. Skal jeg derimod også have ny hardware(Hw3)installeret, kan FSD sagtens få en helt anden pris. Derfor vil jeg først have min bil leveret i næste måned når der er HW 3 computer i alle model 3. Husk at selv for jyder er 60k også en slags penge.
De har dog sagt det lige modsatte. At det bliver dyrere, som det også gjorde for en måned siden. De prøvede det een gang (sætte prisen ned), men folk der havde betalt fuld pris uden at få fuld valuta blev sure og de rettede ind. Så ville nok ikke satse på det.
Er dog ret sikker på at hvis man betaler 60k i fremtiden for FSD, så inkluderer det nyeste HW på det tidspunkt (på nær de ting der ikke kan skiftes).
Er dog ret sikker på at hvis man betaler 60k i fremtiden for FSD, så inkluderer det nyeste HW på det tidspunkt (på nær de ting der ikke kan skiftes).
Forskellen på HW2.5 og HW3 er kun computeren. Kameraer, sensorer etc er det samme :)