Loading...
dk

Free supercharging | Tesla Forum

JCBX
JCBX May 23 '19
Endelig kommer det tilbage

Syntes det er noget af det fedeste ...

Hvilken anden forhandler siger til køberen på vej ud af butikken med sin nye bil ... forresten ... der ligger et tankkort i handskerummet , det skal du bare bruge indtil bilen skrottes engang ...

Det at have fri supercharging på min Tesla, har altid guleroden mod eksempelvis luft undervogn eller elbagklap

Men vi har forskellige behov og lyster ...

For mit vedkomne vil jeg supplere min Tesla bestand med et nyt køretøj så snart det er indført igen

https://electrek.co/...sell-inventory-cars/

Mvh
JCBX

koden
koden May 23 '19

Ja det fulgte med min model S.

Kunne vel ikke fravælges og det havde jeg nok heller ikke gjort.

Men i dag ville jeg ikke vælge det, da jeg aldrig er på SuC, eller meget sjældent.

De fleste kommer jo sjældent på en SuC eller har i hvert fald ikke behov for det.

Jabba
Jabba May 23 '19

@koden  Jeg troede heller ikke jeg ville få meget brug for superchargers.

Jeg gik fra at besøge en supercharger station en gang i kvartallet i et par år - til et par gange om ugen det seneste års tid, fordi mine kunder nu ofte kræver nogle lange ture. Så sætter man for alvor pris på fri supercharging.

Jeg ville også have fravalgt vinterpakken, men er meget glad for at jeg ikke gjorde det. Bruger ratvarme stort set dagligt og bagsædevarme ofte om vinteren.

Min S er fuldt udstyret og var lidt ærgerlig over at jeg ikke kunne fravælge nogle ting da jeg købte den (lagerbil). Men kunne ikke være mere glad for alt ekstraudstyret nu. Bruger de fleste ting dagligt.