Loading...
dk

VARMESTYRING | Tesla Forum

tag68
tag68 May 28 '19
Er det muligt at sætte en bestemt temperatur til et bestemt tidspunkt?
Ice2EV
Ice2EV May 28 '19

Hvis du tænder din APP, når du drikker kaffe om morgenen og klikker på ventilatoren på forsiden.

Så går der ganske få minutter før, den er samme temperatur i kabinen, som du har sat den til under Klimate menu.

Forummets indlæg er redigeret af Ice2EV May 28 '19
MOS
MOS May 30 '19

Controls -> Vehilcle -> Smart Preconditioning

Den lærer ens kørselsmønster at kende og forvarmer bilen til, hvornår den tror, man skal af sted.

Det kan være, der er nogle, der finder det brugbart, hvis de har et meget forudsigeligt kørselsmønster. Jeg synes dog ikke, det er vildt smart. Jeg har skiftende arbejdstider og -dage og har en del uforudsigelige ture. Og jeg synes ikke, det er smart, at den står og brænder en masse energi af for at varme kabinen op til ingen verdens nytte, når jeg alligevel ikke skal af sted. Eller at jeg skal af sted en time før normalt og så er kabinen alligevel ikke varmet op endnu.

Forummets indlæg er redigeret af MOS May 30 '19
Mbr1964
Mbr1964 May 31 '19

Hej

Jeg kan anbefale en App der hedder Dashboard for Tesla, med den kan du stort set time alt det du har lyst til (ladning, varme, temperatur osv.).

tag68
tag68 May 31 '19
Mbr1964 jeg syntes ikke jeg kan finde denne app til Iphone
Mbr1964
Mbr1964 Jun 1 '19

tag68 Ærgerligt så er den til Android verden

PeterE
PeterE Jun 1 '19
Quote from Mbr1964

tag68 Ærgerligt så er den til Android verden

Og lad mig gætte, app’en er gratis men du har betalt med dit Tesla login og password? Dvs at ‘nogen’ nu i princippet har fuld adgang til din bil ;)