Loading...
dk

Sådan ser man VIN før Tesla afslører det | Tesla Forum

olerass
olerass Jun 4 '19

Der findes en måde hvorpå man kan se om/hvad VIN er blevet tildelt til ens bil før Tesla åbner op for informationen. Det er selvfølgelig kun tilgængelig hvis ordren rent faktisk har fået tildelt VIN i Teslas system.

1) Gå til https://www.tesla.com/da_DK/teslaaccount

2) Klik på "Info" knappen for bilen

3) Højreklik på siden -> "View source" (eller hvad det nu hedder på Dansk)

4) Søg efter "vin": i koden og tjek værdien til højre for resultatet. På min side er det nr 4 søgeresultat der afslører mit VIN nr. Det ser sådan ud:

Forummets indlæg er redigeret af olerass Jun 5 '19
hamdergutten
hamdergutten Jun 4 '19

Har lige forsøgt, og kan stadig ikke se andet end det der RN nummer.. :(

Der står dog dato og sted for hvornår bilen bliver leveret.

bskaarup
bskaarup Jun 4 '19

Smart. Jeg skulle dog trykke på INFO knappen og der kunne jeg se det. Der står kun et nummer et enkelt sted på min, men det passer sikkert meget godt. Det er 31.000 højere end før jeg bestilte anhængertræk.

Forummets indlæg er redigeret af bskaarup Jun 4 '19
olerass
olerass Jun 4 '19

@hamdergutten hvor kan du se dato og sted for levering?

@bskaarup, hvilken info knap? Kan du evt tage et screenshot? Har ingen info knap her :(

MOS
MOS Jun 4 '19

Jeg kan se, der er mange indlæg, der handler om VIN. Er der nogen, der kan forklare, hvorfor dette nummer er så interessant, at så mange går nærmest helt manisk op i det? Man får vel nummeret alligevel før eller siden.

P85DK
P85DK Jun 4 '19

Det er den første ultralyds scanning af bilen :-)

bskaarup
bskaarup Jun 4 '19

Når jeg logger på min konto får jeg dette billede:

Her skal jeg trykke på INFO for at se info om bilen (og det hemmelige VIN)

olerass
olerass Jun 4 '19
@bskaarup ah selvfølgelig. Havde helt glemt den knap. Jeg trykker nærmest på den uden at se den efterhånden :) det tilføjer jeg lige til instruktionerne! Tak.