Loading...
dk

Opladsningstips til ferien sydpå | Tesla Forum

Ehlers
Ehlers Jun 18 '19

1: Maingau Energie tilbyder en mobil-app (Einfachstromladen) og et ladekort som kan bruges til betaling på 45.000 ladestandere i Europa. Der er hverken oprettelses -eller abonnementsgebyr.

2: (Gentagelse af post fra Model 3 forum): Du kan finde overnatning på vejen sydover med lader, på plugshare.com. Filtrer på lodging, så viser kortet kun ladere med overnatning.

mbk
mbk Jun 18 '19

Samme med 'NewMotion' jeg har også 'Einfachstromladen', som nok er den bedste af de to, men når de nu er gratis og man måske kan få strøm et sted man ellers ikke kunne er det vel bare at bestille begge. Prisstruktur er anderledes ved 'NewMotion' men man kan godt finde nogle gode tilbud på CCS ladere der slår andre muligheder. Jeg har begge signed op til en konto hos N26 så man ikke skal betale gebyrer for bankoverførsel i EUR.

tag68
tag68 Jun 18 '19
Citat fra Ehlers

1: Maingau Energie tilbyder en mobil-app (Einfachstromladen) og et ladekort som kan bruges til betaling på 45.000 ladestandere i Europa. Der er hverken oprettelses -eller abonnementsgebyr.

2: (Gentagelse af post fra Model 3 forum): Du kan finde overnatning på vejen sydover med lader, på plugshare.com. Filtrer på lodging, så viser kortet kun ladere med overnatning.

Hvor finder du "lodging" når jeg har kortet fremme og trykker på filter ikonet syntes jeg ikke jeg kan se lodging som mulighed
bskaarup
bskaarup Jun 18 '19

Lodging er under Amenities