Loading...
dk

Løst plastikstykke | Tesla Forum

Agon
Agon Jun 20 '19
Er der andre der har oplevet at det lille plasticstykke der sidder lige over hvor sidespejlet sidder fast sidder løst? Det brummer og giver vindstøj. 
olerass
olerass Jun 20 '19

Jeg har observeret dette problem ved adskillige model 3'er der holdte foran Tesla Aarhus for en lille måned tid siden. Jeg tror ikke det er meningen. Jeg ville sige det til Tesla. Og evt høre om der er noget man selv kan gøre for at fixe det givet de nok ikke fixer det med det samme. Måske skal det bare have noget lim?

Agon
Agon Jun 20 '19
Tak. Og ja, jeg havde samme tanke at det kunne limes hvis ikke Tesla har tid inden jeg tager til Sydfrankrig midt i juli. 
Agon
Agon Jun 22 '19
Jeg prøvede lige at se om man kan booke en servicereparation i app’en. Men når man skal angive sin lokation kan den vist kun se amerikanske adresser og så kan jeg ikke komme videre. Nogen der har haft held med det?
Metguy2000
Metguy2000 Jun 22 '19
Ja jeg har både booket, og fået en bookning af Tesla service til at dukke op i appen.
Agon
Agon Jun 22 '19
Kunne den finde din adresse da du skulle skrive “Location”?
Metguy2000
Metguy2000 Jun 22 '19
Jeg skulle ikke angive adresse, blot vælge service i Kastrup. Men nu har jeg lige forsøgt at få booket et service, og det funker ikke. Har præcis samme problem sig dig. Mit service var tilbage i april.
Agon
Agon Jun 22 '19

@Metguy2000:Tak for hjælpen!

Jeg kan se at man kan logge på tesla.com og booke tid den vej men første tid er sidst i juli.