Siger ikke at den nuværende løsning er god, men jeg foretrækker trods alt at de kommer i bund med reelle serviceopgaver (værksted), så ventetiden ikke længere måles i måneder. Hvis en af midlerne til at nå det mål er at frigøre servicepersonale fra telefonerne, så må det være sådan.
Da jeg hentede min bil i Århus, så var jeg overrasket over hvor presset de var på telefonerne, der sad 8-10 ansatte og snakkede konstant i telefon, af hvad jeg overhørte var det alle mulige tilfældige spørgsmål, noget af det jeg overhørte var en som var ved at købe en brugt Model S privat og ville vide noget mere om bilen. Spørgsmålene lød meget genrelle. Jeg kan godt forstå at de lige ligger et filter over, således at nuværende ejere kun kan komme i kontakt med service gennem app'en.
Når det er sagt, så blev jeg selv ramt af at det nærmest var umuligt for mig at komme i kontakt med nogen som kunne aktivere min AP som jeg ellers var blevet lovet per mail, men ikke var registreret nogen steder ellers. Læste i en kommentar på FB at en havde en intern kontakt i Tesla, så man kunne fremsende dokumentation til ham og så ville han tage det videre. Det virkede, men lidt skræmmende. Nu skal det siges at jeg ikke bookede service eller kørte ud til dem, det ville sikkert også have virket, men det var lige en 150km køretur og jeg havde ikke andet erinde i nærheden i mellemtiden, dog en enkelt gang prøvede jeg, da jeg så kunne køre en bekendt op og modtage sin bil, men kunne ikke få en serviceaftale samme dag (via app).