Loading...
dk

Skævt monteret forreste glastag | Tesla Forum

JanChristensen
JanChristensen Jul 1 '19

Min nye Model 3 er vældig fin - men desværre er forreste glastag monteret skævt, så afstand til forruden er et par millimeter større i højre end i venstre side. Det ses tydeligt, når man står ved siden af bilen - taget synker ligesom lidt ned i venstre side. Tesla vil ikke gøre noget ved det, men jeg er bekymret for gensalgsværdi og for fugtindtrængning, hvor jeg måske først ser konsekvenserne efter udløb af garantien. Hvad ville I gøre? vh Jan

P85DK
P85DK Jul 1 '19

Har du tjekket andre Model 3 om de har det samme? Hvis du kigger på instrumentbordet i tidlige 2015 Model S'ere så vil du se at der er større mellemrum i venstre side mod døren end i højre side - eller omvendt.

Tror deres roboter får en øl eller to i frokostpausen

JanChristensen
JanChristensen Jul 1 '19

Ja, det er jo nogenlunde samme besked, jeg har fået. Men har du det på skrift? Hvis den tager vand ind efter garantiudløb, kan det jo blive en dyr fornøjelse ...

webercarbmann
webercarbmann Jul 1 '19

Der er en revne i det forreste glastag i vores bil.  Det er kun lige i knaten, man ser det ikke med mindre man kommer helt tæt på. Jeg har skrevet og reklameret og selvfølgelig ikke hørt noget fra dem endnu.  

Ice2EV
Ice2EV Jul 1 '19

Har en ridse i forkanten af glastaget. Det ser ud som om den er skrabet hen af gulvet under montage. MEn man skal stå rigtigt for at se det. Det blev noteret under leveringen.

Forventer ikke der sker yderligere. Men er det noteret og den skulle revne/sprænge, så er det rart det er noteret.

JanChristensen
JanChristensen Jul 2 '19

#selsoe og #Ice2EV hvor ser I disse noter? På Teslakontoen? Jeg fik ikke nogen reparationsbekræftelse.