Loading...
dk

Navigation låst fast | Tesla Forum

ollos
ollos May 9 '20
Tak for info. Jeg må overveje.
Kiefer
Kiefer May 9 '20

At du kunne få gang i skærmen igen, kunne godt tyde på at enten partition 1 eller partition 2 på eMMC kortet på dit Tegra board er gået lidt i FUBAR.

Du kan være heldig at ved næste opdatering så retter det sig selv, eller også får du aldrig gang i skærmen igen uden hjælp udefra. 

Uanset hvilken fejl på skærmen du kører til Tesla med, vil svaret næsten altid være, den skal skiftes til en pris af ca. 15.000 kroner. 

Ud fra din profil her på forum, så prøv evt. at tage fat i Henrik fra Autoskadestuen, han bor i nogenlunde samme område, jeg tænker han kører næsten forbi dig på vej til og fra arbejde.

/Martin

ollos
ollos May 10 '20
Tak Martin. Det vil jeg gøre
ollos
ollos May 12 '20
Har netop idag på skærmen fået besked om at 12 v batteri skal udskiftes snarest. Mon manglende spænding på 12 v batteriet kunne have noget med mit problem med NAV at gøre ?
Neisti
Neisti May 25 '20
Er der slet ikke andre der har problemer med navigation. Det er da trist at køre efter en lille tlf skærm når man har den store skærm i bilen. Det virker som om den ikke kan fange signaler. Helt død og låst, også efter reset. Kan man mon slette historikken over kørte destinationer, for måske at nulstille det hele?
Johannelund
Johannelund May 25 '20
@neisti
Man sletter destinationer ved at swipe dem til højre
PeterE
PeterE May 25 '20
Ingen problemer men navigationen eller andet på de to skærme her, har du prøvet med det store reset - Factory reset hedder det vist stadigvæk?  Det kan også være at din skærm snart skal skiftes - det vil jeg ikke gætte på.
Neisti
Neisti May 25 '20
Alt er prøvet med reset og er nu i kontakt med Tesla, det må jo være modtager forholdene af satellitsignaler det kniber med . Kører vi alle stadig me 3G?????
Dec14
Dec14 May 25 '20

@Neisti

Jeg skal ikke kunne sige om alle kører på 3G, men vi gør og har ingen problemer med navigationen.

Sider: « 1 2