Loading...
dk

55 sek. om at låse bilen | Tesla Forum

koden
koden Jul 27 '19

Hvis jeg parkerer min 2015 S model og forlader den, så låser den på ca. 12 sek.

Hvis jeg har glemt noget i bilen og går tilbage og åbner og lukker igen, så går der 55 sek. før den låser igen.

Jeg låser i de nævnte tilfælde blot selv med nøglen.

Det er formodentlig meningen ud fra et eller andet med at den ikke skal stå og låse op og i, hvis man er omkring bilen.

Er det ens for os alle?

Danbra56
Danbra56 Jul 27 '19
Jeg syntes at m3 er længe om at låse når man går væk fra den, man kan faktisk nå mange meter væk, lidt længere end jeg bryder mig om. En tyv kunne nemt nå at åbne døren i mellem tiden.
voersaa
voersaa Jul 27 '19
Citat fra Danbra56 Jeg syntes at m3 er længe om at låse når man går væk fra den, man kan faktisk nå mange meter væk, lidt længere end jeg bryder mig om. En tyv kunne nemt nå at åbne døren i mellem tiden.

Jeg når sjældent mere end 6 - 7 meter væk før at den låser og ofte er det kortere. Tror det har ret meget betydning hvor langt din telefons bluetooth rækker Hvor langt vil du tror at der er tale om før din låser?

Forummets indlæg er redigeret af voersaa Jul 27 '19
Danbra56
Danbra56 Jul 27 '19
Ca 15m(iPhone x) alt efter hvor hurtigt man går, men man kommer tit ud for at bilen hurtigt er ude af syne i p hus og p pladser.
voersaa
voersaa Jul 28 '19

Ja, 15m er lige lovligt langt.Kan godt forstå at du syntes at det er for meget. 

MikaelH
MikaelH Jul 28 '19

Du kan bare slå lyd til, så den giver et lille dyt hver gang den låser. Så slipper du for at kigge dig tilbage :)