Loading...
dk

Smid affald ud. Stop svineriet. | Tesla Forum

Jabba
Jabba Jul 28 '19
Har lige forladt Middelfart Supercharger og ved siden af min plads finder jeg en masse skrald på jorden. Det kan godt være at der ikke lige er en skraldespand ved hånden, men det retfærdiggører sgu ikke at man smider sit affald på jorden. Har set billeder af andre Superchargere i udlandet med samme problem, men havde ikke forventet det samme her i DK. Hvis der er nogen her på forum der har disse uheldige tendenser, skift dem. Fandme dårlig stil.
jramskov
jramskov Jul 28 '19

Ja, det er simpelthen for dårligt. Var også forbi Middelfart forleden og så lidt affald der lå smidt på jorden :(

DeaconWP
DeaconWP Jul 28 '19

Jeg kørte hjem fra Berlin en dag. Og ved Busdorf var der den originale emballage fra en ChaDeMo adaptor smidt ved siden af skraldespanden, fordi den var fuld.

Lidt underligt, at man ikke bare tager den med videre, når den er fuld, og så smider den i den næste man møder.

Jabba
Jabba Jul 28 '19
Der er desværre ikke noget underligt ved det. Det er ren egoisme, ansvarsløshed og ligegyldighed. Nu er vi så landet ved Køge Supercharger for et hurtigt pit stop. Det flyder bogstaveligt talt med affald. Sidder på mobilen og kan ikke uploade billeder, men det er nok også bedst. For det ser af helvede til ud. Ja det er feriesæson og ja skraldespandene er fyldte. Men så sætter man selvfølgelig bare skraldet oven på skraldespandslåget eller ved siden af på jorden. Med lidt blæst resulterer det så i at affaldet ligger over det hele. Folk bør skamme sig men forestiller mig det er typer der er udenfor pædagogisk rækkevidde. Flere affaldsspande og hyppigere tømning er selvfølgelig ideelt. Men mangel på dette giver på ingen måde ret til at smide sit skidt på jorden eller lignende. Smid det i en pose, tag det med i bilen og smid det ud næste gang lejligheden er til det. Det er ikke svært, men øjensynligt for nogle.
Kiefer
Kiefer Jul 28 '19

Deacon: Den så vi faktisk også.

Det skal så også lige siges at de vi kørte fra Malsfeld der var et par råger/krager godt igang med at tømme skraldespandene ud på jorden...

Det med at placere affaldet oven på skraldespandene er ikke nogen god idé, første vindpust og der flyder ud over det hele. Er spanden fuld, så tag affaldet med videre til næste SuC.

Men det er så også kritisabelt af Tesla og deres SuC partnere, at de ikke sørger for at få spandene tømt efter behov!

/Martin

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Jul 28 '19
Jabba
Jabba Jul 28 '19

Et par flotte billeder fra i dag.

 

DeaconWP
DeaconWP Jul 28 '19

Der er da pant på noget af det der.

Og sikke man forstår livet, hvis man stiller sit affald som på næst sidste billede.