Loading...
dk

Lak problemer | Tesla Forum

to1932
to1932 Oct 25 '19
Nu er dette 1-års review lige lagt op. Og det beskriver også tydligt de kvalitetsproblemer Tesla har med lakeringen, som tidligere er nævnt her, og i min oprindelige tråd. (1:40 inde)

Det er altså bare ikke godt nok, på en så dyr bil! (Her sammenligner jeg med, hvad tilsvarende ICE koster uden afgift). 
NikolajK
NikolajK Oct 25 '19

Er det her ikke vendt frem og tilbage så mange gange?
Langtstørste delen af bilerne idag har ingen (eller meget få problemer med lakken).

Men jeg synes dat du skal gøre dig selv den tjeneste at købe en anden bil så du kan slippe for den her bekymring.

jonsiii
jonsiii Oct 25 '19

Det var da en utroligt god intro-video, hvor han kommer igennem de samme ting, som jeg plejer at presentere for ikke-Tesla-ejere. Ja lakken er måske ikke helt fin i kanten på alle modeller, men resten af bilens overdrevede for-fedesthed gør at man bliver lidt ligeglad. =)

PeterE
PeterE Oct 25 '19
Citat fra to1932 Nu er dette 1-års review lige lagt op. Og det beskriver også tydligt de kvalitetsproblemer Tesla har med lakeringen, som tidligere er nævnt her, og i min oprindelige tråd. (1:40 inde)

Det er altså bare ikke godt nok, på en så dyr bil! (Her sammenligner jeg med, hvad tilsvarende ICE koster uden afgift). 
Køb noget andet, please. 

Måske er det bare mig, men det er ved at være lidt trættende at læse indlæg om hvor forfærdelige biler vi kører rundt i.  

Vi andre har valgt Tesla - på godt og ondt. Og de fleste herinde er glade for deres bil. Og ellers sælger de den sgu’ nok igen. 

God weekend.
Ice2EV
Ice2EV Oct 25 '19

Heldigvis er der nok 1+ år til model Y kommer. Ellers når jeg nok ikke at overbevise fruen om vi skal have 2 i indkørselen.. ;-)

Sider: « 1 2