Loading...
dk

Browser virker ikke | Tesla Forum

ElPeter
ElPeter Aug 19 '19

Browseren i min S85D har været 'død' i nogen tid, d.v.s. når man indtaster en URL sker der intet. Der er i øvrigt internetforbindelse i.f.m. andre funktioner.

Nogen der kender et fix til dette?

PS: Jeg har prøvet genstart af MCU.

Forummets indlæg er redigeret af ElPeter Aug 19 '19
larsenjan
larsenjan Aug 19 '19

Jeg har samme problem. Jeg resetter med at holde begge scroll hjul nede i nogle sekunder, så virker browser igen i et par dage.
Bruger den til fartkontrol.dk
Men iriterende at det ikke virker bedre.

tintin
tintin Aug 19 '19

Har i flere år haft samme problem. Har gjort det til en vane at genstarte skærmen når jeg stiller bilen i garagen så virker det på næste tur. Har talt med Tesla både i Århus og Hamburg men de siger bare at det nok bliver rettet i en opdatering. 

Kiefer
Kiefer Aug 20 '19

Er I alle på V9?

Hustruens Model X på V9 har samme problem. Tesla påstår det er fartkontrol.nu der er problemet, og den bruger alt cache i MCU'en så browseren dør.

Samme problem er der ikke på V8, her virker fartkontrol.nu uden problemer...

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Aug 20 '19
TorbenS
TorbenS Aug 20 '19

Jeg er på ver 9 i model S. Bruger ikke fartkontrol.nu eller andet. Men browseren virker alligevel ikke.
Jeg har helt droppet at bruge browseren da den er ren til grin.

Gustavsfar1
Gustavsfar1 Aug 20 '19

Og ny MCU opgraderet til lte gør det absolut ikke bedre ☹️

PeterE
PeterE Aug 20 '19
Browseren har aldrig fungeret ordentligt, og er måske synderen ift MCU’er der falder sammen. 

Køb en Saphe eller lign istedet for Trafikalarm og hold øjnene på vejen :)
Kiefer
Kiefer Aug 22 '19

Jeg tænker ikke det er den der er synder i forhold til MCU problemerne. Virker bare påfaldende at der er så stor kvalitetsforskel på om man har en bil med v8.1 eller v9...

Jeg gik ud fra at Tesla med deres opdatereinger forbedrede bilen, men det er der nok ikke tid til når man skal bruge udviklingskræfter på at lave spil... 

/Martin

JSH
JSH Dec 25 '19
Jeg har sidste opdatering, og her i december virker mit internet heller ikke. Spotify og nav fungere. 
Har rettofittet fra 3G til 4g for 3 år siden. 
Skærmen er dog ikke sort ;0)
Har dog siden de sidste opdateringer ikke kunne lave 50% skærm til internettet det er 85% eller intet. :0(