Browseren i min S85D har været 'død' i nogen tid, d.v.s. når man indtaster en URL sker der intet. Der er i øvrigt internetforbindelse i.f.m. andre funktioner.
Nogen der kender et fix til dette?
PS: Jeg har prøvet genstart af MCU.
Browseren i min S85D har været 'død' i nogen tid, d.v.s. når man indtaster en URL sker der intet. Der er i øvrigt internetforbindelse i.f.m. andre funktioner.
Nogen der kender et fix til dette?
PS: Jeg har prøvet genstart af MCU.
Jeg har samme problem. Jeg resetter med at holde begge scroll hjul nede i nogle sekunder, så virker browser igen i et par dage.
Bruger den til fartkontrol.dk
Men iriterende at det ikke virker bedre.
Har i flere år haft samme problem. Har gjort det til en vane at genstarte skærmen når jeg stiller bilen i garagen så virker det på næste tur. Har talt med Tesla både i Århus og Hamburg men de siger bare at det nok bliver rettet i en opdatering.
Er I alle på V9?
Hustruens Model X på V9 har samme problem. Tesla påstår det er fartkontrol.nu der er problemet, og den bruger alt cache i MCU'en så browseren dør.
Samme problem er der ikke på V8, her virker fartkontrol.nu uden problemer...
Jeg er på ver 9 i model S. Bruger ikke fartkontrol.nu eller andet. Men browseren virker alligevel ikke.
Jeg har helt droppet at bruge browseren da den er ren til grin.
Jeg tænker ikke det er den der er synder i forhold til MCU problemerne. Virker bare påfaldende at der er så stor kvalitetsforskel på om man har en bil med v8.1 eller v9...
Jeg gik ud fra at Tesla med deres opdatereinger forbedrede bilen, men det er der nok ikke tid til når man skal bruge udviklingskræfter på at lave spil...
/Martin