Loading...
dk

Ville i turde have 2 teslaer i husstanden. Tesla konkurs... | Tesla Forum

koden
koden Mar 18
Citat fra HemligNemlig

Jeg taler præcis som jeg lyster ellers må administrator slette mig, det giver absolut ingen mening den mand har en profil her. Ingen ønsker ham og nej han er ikke velkommen. Må han skrive hvad han vil må jeg også.

------------------------------------
jeg forstår dig, men jeg forstår ikke hvorfor du ikke bare ignorerer ham. Så kan han jo skrive med sig selv.
Nikola
Nikola Mar 18

Som PeterE nævner lever nogen "debattører" af konflikt, ballade, tilsvininger etc. 

Hvis man ignorerer dem, går problemet over helt af sig selv.

Starter man derimod en tilsvining/råbekonkurrence bliver problemet kun større.....

Dec14
Dec14 Mar 18

Lad mig, med stor repekt, citere afdøde Umberto Eco:»Dramaet ved internettet er, at det har gjort landsbytossen til et sandhedsvidne. De sociale medier har givet taleret til hærskarer af tåber, der tidligere kun ytrede sig på baren efter et glas vin uden at skade fællesskabet. De blev bragt til tavshed med det samme, men nu har de den samme ret til at ytre sig som en nobelprismodtager. Det er tåbernes invasion.

koden
koden Mar 18
Citat fra Dec14

Lad mig, med stor repekt, citere afdøde Umberto Eco:»Dramaet ved internettet er, at det har gjort landsbytossen til et sandhedsvidne. De sociale medier har givet taleret til hærskarer af tåber, der tidligere kun ytrede sig på baren efter et glas vin uden at skade fællesskabet. De blev bragt til tavshed med det samme, men nu har de den samme ret til at ytre sig som en nobelprismodtager. Det er tåbernes invasion.

----------------------------------------

Ha ha... hvor har du dog ret.
jeg skal ikke spille hellig, men så tåbeligt som en bestemt person herinde har opført sig har jeg dog aldrig :-)
ClausM
ClausM Mar 18

Ja ja, lad os se om den der ler sidst, ler bedst.

Alt hvad jeg har skrevet har været pænt og sobert. De gange jeg er blevet udfordret, har jeg kunne fremlægge dokumentation. Og selvom der åbenbart er bred konsensus om at jeg er en klovn og skriver i vildelse, så har der ikke været meget kød på de (få) eksempler der har været lagt frem, hvor jeg tilsyneladende skulle have taget fejl.

Det er i min ende decideret underholdende, når Baldur prøver at svare tilbage med noget, der dybest set handler om hans mavefornemmelse (fordi den åbenbart er vigtigere/mere rigtig end min) og et konkret eksempel på forudsigelse af 2019-Q3 omsætningen, hvor han samtidig fremlagde beviset for at jeg havde ret...

HemligNemlig
HemligNemlig Mar 18

Vi har længe skreget af grin over du ikke fik ret og tabte kassen på aktier.

Du har besvaret trådstarters indlæg så hvad laver du stadig herinde, hvorfor poster du stadig nye påstande når ingen har bedt dig. Kig i dine egne Forum hvor du også huserer også her er du til grin, du ved selv hvor.

Der er jo ingen der spørger efter din mening mere smut nu og tag din defekte sølvpapirshat med.

Og du snakker om kød på må jeg le, intet af det du fremlægger har kød på alle dine forudsigelser om hvor galt det ender er gået galt men det var nok også en mavefornemmelse ik :)

Du må være trist over din fader figur fra flat Earth mistede livet, i virker lige tossede begge 2.

Forummets indlæg er redigeret af HemligNemlig Mar 18
AgentP
AgentP Mar 18

Uanset om vi er uenige, så bør vi gå efter bolden ikke spilleren. 

Vær enige om at være uenige. Og som Clement siger "Jo mere uenige I er, jo pænere skal I snakke til hinanden". 

PeterE
PeterE Mar 18
Citat fra AgentP

Vær enige om at være uenige. Og som Clement siger "Jo mere uenige I er, jo pænere skal I snakke til hinanden". 

Det punkt forlod vi for lang tid da den ene part kaldte alle de andre herinde for tåber og idioter på et andet forum. Så den almindelig gode debat-skik? Den er langt væk.
ClausM
ClausM Mar 19
Citat fra PeterE
Citat fra AgentP

Det punkt forlod vi for lang tid da den ene part kaldte alle de andre herinde for tåber og idioter på et andet forum. Så den almindelig gode debat-skik? Den er langt væk.

Det er korrekt, at jeg på twitter har sukket over at nogen har sagt noget så dumt, at det har gjort mig mere "trigger-happy" i web-konfrontationer.

Der stod imidlertid ikke hvem eller hvor.

Men du må åbenbart have følt dig truffet?

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16