Loading...
dk

Hillerød service center | Tesla Forum

KimT
KimT Oct 14 '19

Gik forbi Bredgade i dag. Kan bekræfte at den er lukket nu. 

heinzemann
heinzemann Oct 15 '19
Citat fra Bilen

@selsoe FDM må have opdateret artiklen for den siger nu at Servicecenteret på Amager fortsætter. 

Så vidt jeg har forstået har det hele tiden været meningen at Service i Kastrup fortsætter, men at al salg/udstilling på Sjælland fremover vil være i Hillerød. Jeg synes det giver fin mening da de i Hillerød formentlig har rigeligt plads til at udstille Model S, 3, X, Y, Pickup og Roadster. Hvem ved, måske endda Semi?

PeterE
PeterE Oct 15 '19
Nej, undskyld - det giver sgu da ingen mening st lægge salg/udstilling i Hillerød. Ja, jeg er fra Espergærde og vil gerne være lokalpatriot og alt det ræs.  

Men hvis det showroom skal dække Sjælland og øerne, så er Hillerød da langt ude :) 
Ice2EV
Ice2EV Oct 15 '19

Tænker de gamle Opel lokaler har stået tomme og de derfor har fået en rigtig god deal på lejen.

Overtager de også værkstedet, så må det da kun give bedre service til folket øst for storebælt. Måske de også begynder at tage telefonen ;-)

heinzemann
heinzemann Oct 15 '19
Citat fra Ice2EV

Overtager de også værkstedet, så må det da kun give bedre service til folket øst for storebælt. Måske de også begynder at tage telefonen ;-)

Efter sigende åbner først salg/udstilling (her i oktober), dernæst service (senere). Men det giver da klart bedre service øst for Storebælt (2 servicecentre mod nuværende 1).

Trannel
Trannel Oct 15 '19
Efter sigende åbner Hillerød showroom i morgen.
Bilen
Bilen Oct 15 '19

Hillerød er nu på Tesla.com oversigt over butikker. 

KimT
KimT Oct 16 '19

Fik mail i dag om at Vejle service Center nu var åbnet - er der nogen der har adressen ?

heinzemann
heinzemann Oct 16 '19
Besøgte kort butikken i Hillerød, der havde ydmyg åbningsdsg i dag. De havde demobiler, men endnu ingen udstilling. Det ser ud som om der godt kunne komme en supercharger når man ser på området bagved. Se fotos her: https://www.flickr.com/gp/luposlip/30v23m
Forummets indlæg er redigeret af heinzemann Oct 16 '19
MSLFC
MSLFC Oct 16 '19
@KimT
Kan du poste uddrag af mailen? Jeg bor i Vejle og kan køre forbi i morgen.

Jeg har hørt Tesla skulle komme til MyGarage men mener ikke de er skiltet der endnu.
MSLFC
MSLFC Oct 16 '19
På motorjobs.dk søges en Tesla service tekniker. Der er ansøgningsfrist i november.

Jobopslag er altid en god indikation på hvad/hvem/hvor.
KimT
KimT Oct 16 '19

Der står ikke det store 

MSLFC
MSLFC Oct 17 '19
Tesla service center Vejle er åbnet i går og det er ved/i MyGarage. De deler stort set værksted med Crashpoint. Det er samme dør man går ind af.

Stedet er/bliver uden Superchargere.

De har ikke meget personale endnu men de forventer hurtigst muligt mere og skal på sigt aflaste køen i Århus.
Twinauto
Twinauto Oct 17 '19
Vel nok den ringeste markedføring jeg kan komme i tanke om, vi åbner et state of the ar center, men du kan ikke oplade din elbil ootimalt her - det virjer noget tåget for mig
PeterE
PeterE Oct 18 '19
SuperChargere og salg/service har da intet med hinanden at gøre - og så undgå de en kø af lokale som holder udenfor og bare fylder op :)
voersaa
voersaa Oct 18 '19

Et par superchargere ville da være fint men omvendt så ligger den Hedensted stationen 4 -5 km derfra. 

Heinzzz
Heinzzz Oct 18 '19
Citat fra selsoe

Nice. Forhåbentlig kommer der også et par super charger standere. Det mangler der godt nok i Nordsjælland.

Det mangler i DEN GRAD....er der noget nyt om ladestationer i Hillerød?

PeterE
PeterE Oct 18 '19
Hillerød er proppet med lademuligheder:

PeterE
PeterE Oct 18 '19
Citat fra selsoe

Enig, et service center tættere på København, nord eller vest for havde været mere optimalt. Omvendt kan man håbe det kaster en Supercharger af sig i Nordsjælland.

Den kamp har jeg kæmpet, og svaret fra Tesla: ‘Der kommer aldrig superchargers i Nsj’

Svaret er opladning hjemme og vi har i Nordsjælland bare for få som pendler igennem og lign, så det kan ikke forsvares.
MSLFC
MSLFC Oct 18 '19
Citat fra Twinauto Vel nok den ringeste markedføring jeg kan komme i tanke om, vi åbner et state of the ar center, men du kan ikke oplade din elbil ootimalt her - det virjer noget tåget for mig
Markedsføringen har ikke været god men de er omvendt heller ikke helt klar til (en stor) kø endnu. 

Der mangler personale. 

Det er stadig ikke ret godt skiltet, og der kommer et Tesla skilt ud mod Juulsbjergvej men ikke så meget udenfor selve Service centret. MyGarage har meget stramme krav til bl.a. skiltning/reklame. 

Iflg. Tesla på stedet så kommer der som nævnt  i k k e  superchargere. De har 5 wall connectors inden for til eget brug. 

Kunne godt have tænkt mig supercharger der men er enig med PeterE. 

MyGarage er også lukket/låst med gitter uden for åbningstid så der ville man alligevel ikke kunne suge strøm. 

Forummets indlæg er redigeret af MSLFC Oct 18 '19
Sider: « 1 2