Loading...
dk

Event: Glatbanekørsel med Model S | Tesla Forum

KS
KS Oct 17 '14

Hej Alle.

Jeg påtænker at lave en event søndag den 16 november kl. 10-17, på FDM Sjællandsringen. Formålet med dagen er at lære hvordan jeres bil reagerer på glat vej, samt få muligheden for at prøve dette at under kontrollerede forhold - og måske også lære at køre bilen lidt vildere end normalt - altså kontrolleret udskridning.

Lad mig høre hvor mange der er interesserede - der er plads til 40 biler samtidigt.

rms
rms Oct 17 '14

Yes, jeg er frisk

FrederikC
FrederikC Oct 17 '14

Jeg er frisk, men kommer selvfølgelig an på prisen, og på om konen føder inden (er sat til 22. nov).

Hookmaker
Hookmaker Oct 17 '14
Fed idé, jeg havde påtænkt at hele familien skulle deltage i et FDM kursus, men en Tesla event er endnu bedre. Vi er 3 med én bil og vi er på!
Nommensen
Nommensen Oct 17 '14
Hej, rigtig god ide - min er desværre nok ikke leveret på det tidspunkt
stormer
stormer Oct 17 '14

Jeg er med, hvis jeg har fået leveret min S85 inden da (sat til levering i sidste halvdel af november).

rms
rms Oct 17 '14
Citat fra FrederikC

Jeg er frisk, men kommer selvfølgelig an på prisen, og på om konen føder inden (er sat til 22. nov).

Ken kan vel godt presse prisen hvis vi kommer som et samlet hold :-)

Og det er vel med instruktion og godkendt så min bilforsikring dækker: 
""Øvelseskørsel (glatføre-, manøvre-, skolekørsel og lignende) dækkes endvidere på arealer godkendt af politiet og afspærret til formålet, hvis kørslen foregår under instruktion af godkendt kørelærer, motororganisation eller tilsvarende sagkyndig.""

Det er nok en god idé at checke the med sin bilforsikring, så man er dækket hvis der skulle ske noget, selv i en sikker Tesla :o)

Bianco
Bianco Oct 17 '14
Jeg er på :-)
Kiefer
Kiefer Oct 17 '14

Er det ikke bare at du får det oprettet under arrangementer, jeg tror nok der skal være tilmeldinger nok, Måske os fra Jylland skulle finde på noget tilsvarende herovre?

/Martin

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Oct 17 '14
Comeback
Comeback Oct 17 '14

jeg er frisk :)

KS
KS Oct 17 '14

Har indtil videre blot forhåndsreserveret FDM Sjællandsringen den 16 november. Ham der står for Events er på ferie indtil på mandag, hvor jeg regner med at han ringer. Derefter vil der komme yderligere detaljer, såsom pris m.v.

Men dagen på banen vil være en "almindelig" dag, dvs. først 1+ times teori, lidt frokost, hvorefter tiden omkring kl 13 går på banen indtil kl 17. Herefter vil der igen være mulighed for forplejning, hvis vi beslutter os for dette. Jeg vil forsøge at få den bedste pris hjem, så det kan være at et "firma" event vil være billigst, hvorfor jeg så vil lave dette. I så fald vil betaling ske til undertegnede, men mere herom når jeg ved mere mandag.

Men kan da se at der er noget at arbejde videre med.

JF
JF Oct 17 '14
Er også klart på!
Flemming
Flemming Oct 17 '14
Jeg er også klar, ved endnu ikke om vi bliver 1eller 2 deltagere.
sorbra
sorbra Oct 17 '14

Osse mig :)

peerskov
peerskov Oct 18 '14

jeg er sku også klar vi ses !!!!!!

DeaconWP
DeaconWP Oct 18 '14

Hvad så Ken? SKal du have lavet en doodle til at holde styr på hvem der kommer?

gunberg
gunberg Oct 18 '14
Jeg er frisk. Hvad kommer det til at koste når man selv har bilen med?
Theis
Theis Oct 19 '14
God ide, Ken! +1 herfra
Michael
Michael Oct 19 '14
Jeg er også klar til at give Teslaen det glatte lag.....
KS
KS Oct 19 '14

DeaconWP: du doodler bare..
Laver en event på forsiden når jeg hører mere fra FDM Sjællandsringen i morgen.

Sider: 1 2 3 »