Loading...
dk

Porsche Taycan eller Tesla Model S | Tesla Forum

koden
koden Sep 6
Citat fra PeterE
Citat fra Gustavsfar1

Elon har for nylig på Twitter annonceret at MS kører på Nurnbergring i næste uge. Tror I at den slår Porsche Taycan?

Desværre nej, Porschen er ‘vokset op’ blandt andet på racerbaner og netop Porsches handling i sving tror jeg ikke at Tesla’en kan præstere. Tesla er garanteret overlegen på performance ligeud - verden svinger bare lidt :)

-------------------------
Sikkert...
det er for mig ligegyldigt om porschen svinger bedre.
Den må gerne vinde så de kan få lidt selvtillid tilbage.
Har i øvrigt aldrig forstået test af biler på bane.
Jeg kører jo på veje og mest ligeud :-)

Jeg håber mere på at VW får noget ordentlig EL på gaden snart.
Vi skal have tyskerne med på vognen for europas skyld.

PeterE
PeterE Sep 6
Ok :)

Spørgsmålet var om Tesla ville vinde, og det har flere af os et bud på. Jeg bliver ikke mindre Tesla-entusiast ved at gætte på at Porschen vinder på en racerbane...
koden
koden Sep 7

Enig... samme her.

Men det kunne være sjovt at Teslaen vandt... bare lige for at understrege.

Men ellers er det jo ligegyldigt for menigmand der bare skal tøffe rundt i den danske trafik.

Men det lyder som om at Porschen er meget avanceret og fremtidige værkstedsregninger bliver næppe billige.

https://www.biltorvet.dk/artikler/nyheder/saa-er-den-her-endelig---porsches-elbil-naar-100-paa-2-8-sekunder/3445

Forummets indlæg er redigeret af koden Sep 7
PeterE
PeterE Sep 7
Citat fra jramskov

s://twitter.com/ceo_plus_ch/status/1169922075450064896?s=20Skuffende hvis det er sandt at de har brugt NEDC standarden til at angive forbrug.

Lad være med at tro på alt hvad du læser, det er ikke et valg. Alle skal opgive forbrug i den nye standard - også Porsche:

jramskov
jramskov Sep 8

Det undrede mig også, tak.

Sider: « 1 2 3