Det kan jo næsten kun være en BMWi3.
Marlin: De kan jo sagtens kører der ind, de kan også parker der, de kan også tage stikket af laderen, og putte det i bilen, da det er samme type stik. Men de får næppe noget strøm.
Så du de ladede, altså inde i BMW'en. Hvor længe var de der? Næppe længe, da de ikke kan få strøm.
Er jo samme stik type i e-up, e-golf, BMWi3, og Renault Zoe. Så alle de biler kan sagtens parker og få stikket i deres bil. Det er jo ikke ensbetydende med at de lader, hvilket de ikke kan.
På TMC har man kunnet læse en tråd om hvilken kommunikation der sker mellem bilen og SC inden ladning påbegyndes, blandt andet udveksles information omkring VIN på bilen, dette formodentligt for at kunne håndtere at en S60 skal betale ekstra for en SC.
Der har været snak om at BMW gerne ville have adgang til SC'ere fra Tesla, men det er endnu ikke sket.
/Martin
Hvis jeg havde en i3 ville jeg da også være kørt forbi for at se hvad som skete....i det her tilfælde desvære ingen ting,.
Tesla har tilbudt BMW at de kan være med som partner og betale for SC gildet. Så ville deres i3 også kunne lade der. mig bekendt har BMW ikke indledt nogen forhandlinger på det punkt.
En i3 på 18 kW behøver ikke mange minutter i stikket for at have ladet en stor procentdel, derefter går hastigheden ned. Er dog nysgerrig om de fik strøm igennem