Loading...
dk

Største forbrug (wh/km) | Tesla Forum

KS
KS Oct 19 '14

Hej Alle,

Hvad er det største forbrug i har haft på jeres S'er. Jeg fik i onsdags dette billede, taget lige efter SC ladning i Middelfart, hvor blæseren i bilen stadigvæk kørte på næsten max, Aircon, lygter, vinduesviskere og rudevarme tændt. Og så lidt friskt kørt til på vej op ad bakken fra SC'eren:

(1.385 wh/km på 0,3 km strækning)

Kiefer
Kiefer Oct 19 '14

Mit var en kold morgen i April hvor der ikke havde været brugt forvarme, her rundede den på de første meter over 1100wh/km. 

Hele denne vinter vil bilen komme til at holde udendørs, så vil jeg forvente at, jeg en tidlig morgen vil kunne opleve noget tilsvarende hvis jeg ikke får forvarmet bilen inden kørsel.

/Martin

supergaard
supergaard Oct 20 '14

@Ken, jeg tror især det var vinduesviskeren der gav det høje tal. Prøv lige igen uden ;)

Jeg har for vane at lade bilen stå i tænding når jeg er inde og handle eller lignende så jeg kommer ud til en dejlig varm bil - 10 minutters "tomgang" giver også en flot spike på energi-grafen, den synes nok det var nogle dyre meter :)

PBP
PBP Oct 20 '14

Det er garanteret ACC og den nye autopilot de har opdateret medens du ventede :)

KS
KS Oct 20 '14

@Peter, opgraderinger koster strøm.. Så jeg håber de kan afinstallere autopiloten igen. Måske en som i "højt at flyve" ville se godt ud i passagersædet!