Loading...
dk

Service i Hillerød klar? | Tesla Forum

Heinzzz
Heinzzz Oct 24 '19

Som Tesla-ejer i Allerød hilser jeg et Tesla servicecenter i Hillerød MEGET velkommen. ;) 

Men vil lige høre hvor langt vi er med den? Kan man bestille service og reparationer der fra endnu? Hvis, ja, hvordan har I valgt at gøre det? Kan app'en selv finde ud af at henvise mig til den, fremfor Kastrup? 

Håber der er nogen der kan give mig et hurtigt svar. ;) 

PS: Er der Charging stationer i Hillerød? 

selsoe
selsoe Oct 24 '19

Så vidt jeg ved er servicecentret i Hillerød ikke åbnet endnu - kun butikken. Og det forlyder at der ikke kommer ladere. Vi har en tråd om det her: http://www.teslaforum.dk/forum/topic/6456?&page=3

Bianco
Bianco Oct 25 '19

Var forbi Hillerød showroom i dag - det er kun et salgslokale i et industrikvarter, så det vil ikke give mening at sætte supercharger der.

Flinke folk, pænt og rent, men bestemt ikke noget prangende sted - mere en slags reception for udlevering af demobiler.

Heinzzz
Heinzzz Oct 25 '19

Så i bund og grund det samme som Kastrup er, dog med super chargers?  

 

Citat fra Bianco

Var forbi Hillerød showroom i dag - det er kun et salgslokale i et industrikvarter, så det vil ikke give mening at sætte supercharger der.

Flinke folk, pænt og rent, men bestemt ikke noget prangende sted - mere en slags reception for udlevering af demobiler.


 
PeterE
PeterE Oct 26 '19
Og jeg er nødt til at sige det igen, en placering af showroom (...wroom egentlig lidt sjovt) i Hillerød er absurd.  
 
Men ok, Model S og X er nostalgi siger chefen og  derfor handler det om Model 3 og kommende Y - og de kan underligt nok ikke sælges tættere på byen :) 
Bianco
Bianco Oct 26 '19

Jeg tror det er en god ide m showroom i Hillerød i bilforhandler-kvarteret. Det er mit indtryk at hvis man bor i nordsjælland så er der meeeeget langt til Amager for at kikke på en bil ;-)

Desværre ligger teslas nye showroom rigtig godt gemt. Det var svært at finde selv om jeg havde navigator sat til rette vej og husnr.

TUX
TUX Oct 26 '19

Jeg syndes der var langt fra syd sjælland til Amager og der er meget ja meget længer til Hillerød.  Det er ikke godt for salget af Tesla og for folk der har en Tesla :-(

Tesla servicecenter på syd/vest sjælland ?

selsoe
selsoe Mar 3 '20

Har lige talt med en flink Teslamedarbejder i Kastrup. Han siger at servicecenteret i Hillerød er meget tæt på at åbne. I løbet af foråret, måske allerede i marts.

Gyzz
Gyzz Mar 3 '20

De søger ihvertfald en masse medarbejdere i Hillerød, og nu inviterer de også til åbning Tesla Delivery Center i Ringsted .... det ligger faktisk rigtigt godt lige midt på sjælland.