Loading...
dk

Dug i inderste baglygter | Tesla Forum

Udsulle
Udsulle Oct 30
Jeg oplever nu hvor det er blevet koldt at der kommer dug i mine baglygter, altså dem som er monteret på bagklappen - Er der andre der oplever det samme ?

Gustavsfar1
Gustavsfar1 Oct 30

Mon ikke det er stort set er alle der oplever dette indimellem. Det kaldes vist en "feature" hos Tesla ;-)

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar1 Oct 30
jth
jth Oct 30
Jeg havde også dug i lygterne på min Skoda Octavia og VW Passat, så næppe en unik Tesla feature :)
Gustavsfar1
Gustavsfar1 Oct 31
Mit postulat er blot at det vist er at finde på ALLE teslaer og derfor en feature :-)
M3
M3 Nov 4
Citat fra Udsulle Jeg oplever nu hvor det er blevet koldt at der kommer dug i mine baglygter, altså dem som er monteret på bagklappen - Er der andre der oplever det samme ?  

Jeg har dug i 3 baglygter (begge sider af bagklap plus højre side). Det er ikke godt og skal laves, da lygterne ellers tager skade, fordi glasset med tiden bliver mat. Bilen har bare stået ude i regnvejr og der har aldrig været brugt højtryksrenser på bilen.

Mvh. M3       

Forummets indlæg er redigeret af M3 Nov 4
Udsulle
Udsulle Nov 6
Citat fra M3
Citat fra Udsulle Jeg oplever nu hvor det er blevet koldt at der kommer dug i mine baglygter, altså dem som er monteret på bagklappen - Er der andre der oplever det samme ?  

Jeg har dug i 3 baglygter (begge sider af bagklap plus højre side). Det er ikke godt og skal laves, da lygterne ellers tager skade, fordi glasset med tiden bliver mat. Bilen har bare stået ude i regnvejr og der har aldrig været brugt højtryksrenser på bilen.

Mvh. M3       

Det er helt samme situation som med min. Min genbo er hos Politiet, og han fortæller at hvis jeg bliver stoppet i en paragraf 77 kontrol, så vil jeg blive udfordret på dugén i mine baglygter, så helt enig det skal laves og forhåbentligt på garantien :-)
Forummets indlæg er redigeret af Udsulle Nov 6
PeterE
PeterE Nov 6
Det lyder mere og mere voldsomt, må vi andre ikke se et billlede?