Loading...
dk

Måtter | Tesla Forum

Jenskh
Jenskh Dec 5 '19
Jeg tror også på disse er gode:

#TapTes3DFloorMats, #TeslaModel3FloorMats, #Model3FloorMats.

Forummets indlæg er redigeret af Jenskh Dec 5 '19
CrunkyJune
CrunkyJune Dec 6 '19

Jeg endte også med at købe nogen.       #TapTes3DFloorMats, #TeslaModel3FloorMats, #Model3FloorMats, #sellout    
Forummets indlæg er redigeret af CrunkyJune Dec 6 '19
NielsC
NielsC Dec 6 '19

Jeg hopper med på vognen - de er ikke dyrere end man kan overleve   

#TapTes3DFloorMats, #TeslaModel3FloorMats, #Model3FloorMats.

https://www.taptes.com/products/taptes-3d-all-weather-floor-mats-for-tesla-model-3?variant=31127184801894

ThomasG
ThomasG Dec 27 '19

Tak for tip vedr. Taptes måtter. Har lige bestilt og deler hashtags for at opnå rabat. #TapTes3DFloorMats, #TeslaModel3FloorMats, #Model3FloorMats

Viggo
Viggo Dec 27 '19

Jeg har modtaget mine TapTes måtter. De passer perfekt.

alexkotsc
alexkotsc Dec 27 '19
Fedt Viggo :-) kunne du lokkes til at tage et par billeder?
Forummets indlæg er redigeret af alexkotsc Dec 27 '19
Viggo
Viggo Dec 28 '19

Alexkotsc
Hermed tre billeder af TapTes måtter.

alexkotsc
alexkotsc Dec 28 '19
Hej Viggo tak for billederne, de ser ud til at passe perfekt !
chrisdk
chrisdk Jan 12
Jeg hopper også med på TapTes vognen, så jeg beklager på forhånd for at også komme med et link så jeg kan få rabat:

Voyager4DK
Voyager4DK Jan 21

Kommer der told oven i prisen på dem fra "Taptes"?

Få man måtterne til bagarum og trunk med eller?

Mixi, kan du fortælle lidt mere om dem fra all4cars? Noget specielt at bemærke?

Vildgut
Vildgut Jan 22

Måtter til bagagerum og trunk bestilles for sig da det er selvstændige varer.

Angående told, vil jeg snart vide det. 

Skulle have måtter undervejs og en masse andet fra Taptes. Tolden har dog sendt den ene pakke retur, så den har Taptes skulle sende igen.

De sendte det fra Taptes den 6 januar...og jeg har endnu intet modtaget. Kan se den ene pakke lå hos Postnord i 11 dage og nu skulle være på vej til mig.....Så skal jeg bare vente på den pakke anden bestilling som Taptes har skullet gensende pga tolden returnerede den(Taptes ved IKKE hvorfor:D).

Voyager4DK
Voyager4DK Jan 22

Begynder at overveje Tesla's nye, selv om de er møgdyre:

https://shop.tesla.com/en_dk/product/model-3-all-weather-floor-liners

mortengj
mortengj Feb 1

Jeg har også købt dem fra Taptes, jeg har betalt 328kr i moms/told og postnord gebyr.
Pasformen er ret god, men ikke perfekt, der er specifikt i passagersiden at måtten skal tvinges i form hvilket gør at den ”krøller” lidt i kanten.
Jeg havde oprindeligt bestilt 3D MAXpider fra JoeCarStuff, men da jeg aldrig modtog hverken varer, forsendelsesinfo eller svar på mine fire henvendelser lavede jeg en indsigelse til banken og bestilte fra Taptes, så må vi bare håbe jeg får mine 1.600kr tilbage.
Jeg har efterfølgende været ved at grave lidt på engelsksprogede Tesla forums, og selv om JoeCarStuff var troværdig før i tiden ser det ud til at det har ændret sig da flere andre også har haft problemer inden for de sidste par måneder.

Vildgut
Vildgut Feb 3

Jeg bestilte hos taptes i starten af februar, og har endnu intet modtaget. Tolden har nu sendt varerne retur af 2 omgange... Forsøgte så at hæve mit køb fra TAPTES forleden, men så skal de have et "Restocking" rebyr på 20%... jeg har købt for ca 2,5 k, så det har ingen interesse i.

Det er godt nok for ringe. Havde jeg vist hvad jeg vidste nu, havde jeg bare købt Tesla's originale :D

bskaarup
bskaarup Feb 3
Citat fra Vildgut Tolden har nu sendt varerne retur af 2 omgange...

Har du fået en forklaring på hvorfor tolderen sender pakkerne retur?  

Forummets indlæg er redigeret af bskaarup Feb 3
KimT
KimT Feb 3

Det har jeg også været udsat for et par gange.

Hos mig påstod de at der var sendt brev ud med oversigt over hvad der skulle betales. Jeg har dog aldrig modtaget noget brev. Derfor blev varen returneret efter nogle uger

Vildgut
Vildgut Feb 3

Quote from bskaarup
Citat fra Vildgut Tolden har nu sendt varerne retur af 2 omgange...

Har du fået en forklaring på hvorfor tolderen sender pakkerne retur?  

Jamen det ligner at de ikke har fået noget husnummer med da jeg bestilte(Kan dog ikke forstå hvis jeg har fået lov til at afgive bestilling uden at opgive adresse me dhusnummer). Men selvom der ikke stod husnummer var der et telefonnummer på pakken(Sagde de da jeg endelig kom igennem til told support). Men tolderen orkede åbenbart ikke ring på det telefonnummer der stod på pakken. Så var det nemmere for dem at sende det hjem....  #OnlyInDK

KimB
KimB Feb 3
Har både modtaget måtter fra Taptes til vinter + måtter fra måttefabrikken til sommer. Nu mangler jeg bare bilen, så kan ikke sige noget om pasform!
Dem fra måttefabrikken virker som rigtigt fin kvalitet. Fik dem til at ændre på designet på måtten til bagsædet, således at den også går ind under midter armlænet, som på Teslas egne gen. 2 måtter. Desuden fik jeg dem til også at lave en frunk måtte til en god pris. 
Sider: « 1 2