Hej Hookmaker.
Har du et link til SKAT´s hjemmeside hvor dette står beskrevet?
Hej Claus, den nemmeste beskrivelse står i dette link: http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/vat/index_da.htm
Hejsa alle.
Nyeste udvikling er at jeg er blevet informeret om, at alle lande i Europa har fået en prisstigning på 4% natten mellem den 10. og 11. november.
Danmark er holdt ude for denne prisstigning. Dette betyder at de andre priser ligger på niveau med de danske.
Ja, de tager lidt ved p.t. Min P85 er blevet næsten 80.000 kr dyrere siden jeg bestilte den (får den i december), godt nok med tvunget AWD og andre pakker slået sammen, men hvis jeg ville have det ekstraudstyr som er tilvalgt dengang med i dag ser det således ud…..
Hej Alle
Jeg melder mig hermed som ny herinde , og har lige i dag bestilt én P85D
Koksgrå, luftundervogn, glastag, tech-pakke,lyd-pakke, sikkerhedspakke, dobbeltladere,2.nd generation sæder.
Jeg vil lige påpege at forummet her, har besvaret mange af mine tanker omkring af "springe" ud i købe overstående bil.
Hej allesammen. Er ny på dette forum. Har lige fået bekræftet, at min P85D gik i produktion igår og færdig 26 januar. Nåede på falderebet at tillægge executive seats samt ratvarme. Glæder mig som et lille barn til marts måned, når raketten skal afhentes.
Techpakken indeholdt ikke indfældelige sidespejle, da jeg bestilte i sept. 2013, men alle biler leveret fra ca. nytår 2014 fik det med, hvis man havde techpakken. Mon ikke det samme gælder ratvarme.
Jeg har fået bekræftet, at alle med vinterpakken fået leveret med ratvarme, hvis bilen går i produktion efter 5 januar