Loading...
dk

Købe af Tesla P85D | Tesla Forum

Claus8930
Claus8930 Oct 30 '14

Hej Hookmaker.

Har du et link til SKAT´s hjemmeside hvor dette står beskrevet?

Hookmaker
Hookmaker Oct 30 '14

Hej Claus, den nemmeste beskrivelse står i dette link: http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/vat/index_da.htm

Claus8930
Claus8930 Nov 14 '14

Hejsa alle.

Nyeste udvikling er at jeg er blevet informeret om, at alle lande i Europa  har fået en prisstigning på 4% natten mellem den 10. og 11. november.

Danmark er holdt ude for denne prisstigning. Dette betyder at de andre priser ligger på niveau med de danske.

Maho
Maho Nov 14 '14

Ja, de tager lidt ved p.t. Min P85 er blevet næsten 80.000 kr dyrere siden jeg bestilte den (får den i december), godt nok med tvunget AWD og andre pakker slået sammen, men hvis jeg ville have det ekstraudstyr som er tilvalgt dengang med i dag ser det således ud…..

MicTheCat
MicTheCat Nov 15 '14
Jeg fik leveret min S85 i August. Havde jeg bestilt i dag ville jeg få samme bil 3000 kr billigere. Jeg ville nok have bestilt 4wd i dag og skulle give knap 35000 mere for det. Øv men sådan er livet jo og glæder mig alligevel hver dag jeg skal trille i min non autopilot rwd. Men stadig den fedeste bil i byen. No matter what
Claus8930
Claus8930 Nov 16 '14

Grunden er jo nok at USD, er steget kraftigt over den sidste periode.

lysmanden
lysmanden Dec 20 '14
Polar. Interessant betragtning. Tænker at de stadig er forberedt til ISO fix. Har du spurgt direkte hos Tesla.?
lysmanden
lysmanden Dec 20 '14
Micthecat: hvorfor fortryder du at du ikke fik 4 hjul træk.? Kan du ikke stå fast?
RREVO
RREVO Jan 14 '15

Hej Alle

Jeg melder mig hermed som ny herinde , og har lige i dag bestilt én P85D

Koksgrå, luftundervogn, glastag, tech-pakke,lyd-pakke, sikkerhedspakke, dobbeltladere,2.nd generation sæder.

Jeg vil lige påpege at forummet her, har besvaret mange af mine tanker omkring af "springe" ud i købe overstående bil.

Maho
Maho Jan 14 '15
Jamen velkommen til, tip: dette forum kan lette trykket for den væreste tesla syge, når ventetiden synes ulidelig :-)
MrCoffee
MrCoffee Jan 14 '15
Glæd dig, den er fantastisk.
PerL
PerL Jan 14 '15

Hej allesammen. Er ny på dette forum. Har lige fået bekræftet, at min P85D gik i produktion igår og færdig 26 januar. Nåede på falderebet at tillægge executive seats samt ratvarme. Glæder mig som et lille barn til marts måned, når raketten skal afhentes.

SimonHN
SimonHN Jan 14 '15
Kan jeg forvente der er ratvarme i min? Når det ikke var der under bestilling?
JesperH
JesperH Jan 14 '15
SimonHN: Ved ikke om jeg kommer fra langt væk fra essensen i denne tråd. Det jeg har kunnet læse mig til på det amerikanske forum, er at du du godt kan være heldig at få ratvarme med, dog forudsat at du naturligvis har bestilt "koldtvejrspakken" - selv om ratvarme ikke var anført da du bestilte.
/Jesper
kajakaj
kajakaj Jan 14 '15

Techpakken indeholdt ikke indfældelige sidespejle, da jeg bestilte i sept. 2013, men alle biler leveret fra ca. nytår 2014 fik det med, hvis man havde techpakken. Mon ikke det samme gælder ratvarme.

Forummets indlæg er redigeret af kajakaj Jan 14 '15
EVfan
EVfan Jan 14 '15

Ratvarme er nu nævnt/vist under vinterpakken på bestillings siden.

/Jens

PerL
PerL Jan 14 '15

Jeg har fået bekræftet, at alle med vinterpakken fået leveret med ratvarme, hvis bilen går i produktion efter 5 januar

SimonHN
SimonHN Jan 14 '15
Super. Det var da dejligt at få lidt ekstra med. :)
Hookmaker
Hookmaker Jan 14 '15
Men nu er der ballade om bagsædet. Det ser ud til, at dem der endnu ikke er i produktion og som har bestilt next gen sæder vil blive kontaktet af tesla for at høre om de stadig vil have next gen bagsædet, selvom det ikke kan lægges helt ned, eller om de vil have den med std. bagsæde. Det er altså ved at være lidt en rodebutik, synes jeg.
NOELON
NOELON Jan 14 '15

Hookmaker +5

Sider: « 1 2 3 »