Loading...
dk

Fejl i bagrude?? | Tesla Forum

PeterE
PeterE Feb 4
Citat fra Krone2000

Som konsekvens af denne tråd, valgte jeg i går at trække stikket, og afbestilte vores model 3.

Man skal kunne stole på en leverandør når man lægger en ordre på 1/2 million kr., det  føler vi på ingen måder vi kan, de virker arrogante, utroværdige og ligeglade med deres kunder.

Og så er der problemer som i denne tråd, hvor de forsøger at få kunderne til selv at betale, for en fejl i deres produkt.

Og denne rapport. https://www.consumerreports.org/...-reliability-issues/

Men jeg vil ønske jer held og lykke med bagruderne, jeg håber i for dem dækket på garantien, og at det går op for tesla hvor skadeligt den her slags er for firmaet.

Jesus, du blev vred over Teslas håndtering i december - deres håndtering af en fejl på en anden persons bil? Og derfor afbestiller du nu - under stort drama - en bil, som kunne være blevet den bedste bil du nogensinde har ejet. Wau. Det bliver ikke til meget el-bil i din levetid. For fejl og fejl i håndtering af fejl vil der altid være.
olerass
olerass Feb 4
Citat fra BOF

Hvad koster såen en lille bagrude? 

Jeg gav 9874 kr for at få skiftet bagrude hos Crashpoint i min M3 sidste år. Det var en selvforskyldt skade, men hele ruden skulle skiftes :-(

PeterE
PeterE Feb 5

De fleste - afhængig af risikovillighed - har nok glasdækning med i deres forsikring, og så er selvrisikoen typisk 1000-1500,- per ny rude. Og i det lys mener jeg at det er fuldstændig ude at propotioner at afbestille biler og hidse sig voldsomt meget op. Sådan er vi jo selvfølgelig forskellige.

Bianco
Bianco Feb 5
Citat fra PeterE

... selvrisikoen typisk 1000-1500,- per ny rude. Og i det lys mener jeg at det er fuldstændig ude at propotioner at afbestille biler ...

Det handler ikke om rudens pris, men om Teslas måde at håndtere fejl og behandle kunder på, f.x. svar/beslutninger der ikke harmonerer med gældende lovgivning og det faktum at man ikke kan komme i kontakt med firmaet uden at møde op personligt. 

Krone2000
Krone2000 Feb 5

PeterE

Vi er jo alle forskellige, men når jeg køber en varer hvor der indenfor garantiperioden og bestemmelserne opstår en fejl, som uden tvivl skyldes en fabrkationsfej, så forventer jeg ikke at mit forsikringsselskab eller jeg selv skal have penge op af lommerne. Isåfald giver det ligesom ingen mening at give garanti.

I min optik er det et tillidsbrud og jeg reagere derfor som jeg gør.

Tesla har ikke engang responderer på min afbestilling og min begrundelsen herfor, det ville et hvilket som helst andet selskab have stor interesse i at få uddybet, så man kunne lære heraf og forbedre sig.

Det bekræfter desværre blot at min afbestilling var det rigtige valg.

lauz
lauz Feb 5

Nope, den ene skriver han fik afslag over telefon, den anden over app.

Quote from HemligNemlig

Laus, Læs lige jespert første indlæg igen inden du skriver som du gør! 
han mødte jo netop op hos Tesla som kiggede på bilen og lavede en sag som de så senere afviste!

Citat fra lauz

Stormen er, at man tager en diskussion over telefonen, i stedet for tage ud og lade dem få syn for sagen. Mød op, smil for fanden og så løser de fleste ting sig.

Quote from HemligNemlig

Og jespert fik hvad ud af det? 
stormen er vel stadig at fejl dækkes hos nogle og ikke hos andre selvom det er tydeligt for enhver at det er samme fejl.

Citat fra Danbra56

Bianco og krone 2000 hvis i viste hvad i går glip af pga. en storm i et glas vand. 

HemligNemlig
HemligNemlig Feb 5

@lauz, læs nu lige igen. Indlæg 4 fra jespert. Han KØRER FORBI Tesla der opretter en sag.

Herefter, stadig jespert der, i indlæg 13 skriver Tesla giver besked via telefon!

Så hvor er det lige at det havde hjulpet Jesper at køre forbi?

Citat fra lauz

Nope, den ene skriver han fik afslag over telefon, den anden over app.

Quote from HemligNemlig

Laus, Læs lige jespert første indlæg igen inden du skriver som du gør! 
han mødte jo netop op hos Tesla som kiggede på bilen og lavede en sag som de så senere afviste!

Citat fra lauz

Stormen er, at man tager en diskussion over telefonen, i stedet for tage ud og lade dem få syn for sagen. Mød op, smil for fanden og så løser de fleste ting sig.

Quote from HemligNemlig

Og jespert fik hvad ud af det? 
stormen er vel stadig at fejl dækkes hos nogle og ikke hos andre selvom det er tydeligt for enhver at det er samme fejl.

Citat fra Danbra56

Bianco og krone 2000 hvis i viste hvad i går glip af pga. en storm i et glas vand. 

PeterE
PeterE Feb 5
Citat fra Krone2000

PeterE

Vi er jo alle forskellige, men når jeg køber en varer hvor der indenfor garantiperioden og bestemmelserne opstår en fejl, som uden tvivl skyldes en fabrkationsfej, så forventer jeg ikke at mit forsikringsselskab eller jeg selv skal have penge op af lommerne. Isåfald giver det ligesom ingen mening at give garanti.

I min optik er det et tillidsbrud og jeg reagere derfor som jeg gør.

Tesla har ikke engang responderer på min afbestilling og min begrundelsen herfor, det ville et hvilket som helst andet selskab have stor interesse i at få uddybet, så man kunne lære heraf og forbedre sig.

Det bekræfter desværre blot at min afbestilling var det rigtige valg.

Du siger det selv: ‘når jeg køber en vare...’ og undskyld mig, men du har faktisk ikke købt en vare og du bruger derfor din gode energi på at vidste dig op over manglende service fra Tesla. Det er sgu - undskyld - langt ude.  

Du skal nok få dine penge tilbage, de kan ikke bruge dem til noget eller beholde dem på bøgerne når du har annulleret din bestilling.
PeterE
PeterE Feb 5
Citat fra Bianco
Citat fra PeterE

... selvrisikoen typisk 1000-1500,- per ny rude. Og i det lys mener jeg at det er fuldstændig ude at propotioner at afbestille biler ...

Det handler ikke om rudens pris, men om Teslas måde at håndtere fejl og behandle kunder på, f.x. svar/beslutninger der ikke harmonerer med gældende lovgivning og det faktum at man ikke kan komme i kontakt med firmaet uden at møde op personligt. 

Og igen, jeg har sagt det før og jeg siger det gerne igen. Jeg har forsøgt at kontakte Tesla løbende siden november 2015 og det er altid lykkedes for mig. Altid.  

Jeg har ikke altid sat pris på deres svar, men sådan er der så meget.
Bianco
Bianco Feb 6

Så er du heldig. Jeg har skrevet tre gange i appen uden at blive ringet op. Og jeg ikke finde et tlf nr til serviceafdeling. 

Ice2EV
Ice2EV Feb 6

Ringte 8988 7004 kl 08:05 her til morgen, valgte at trykke #5, kom igennem på 4 minutter i Århus.

Forummets indlæg er redigeret af Ice2EV Feb 6
Bianco
Bianco Feb 6
Citat fra Ice2EV

Ringte 8988 7004 kl 08:05 her til morgen, valgte at trykke #5, kom igennem på 4 minutter i Århus.

:-) Godt det lykkedes for dig. Det kan bare ikke lade sig gøre i København - intet tlf. nr. 

Sider: « 1 2 3