Loading...
dk

6mdr. supercharging +3 mdr for ikke at prøvekøre Tesla | Tesla Forum

RuneR
RuneR Dec 5 '19
Hejsa   Jeg savner de ekstra 3 måneder supercharging som der blev lovet i forbindelse med min bestillingen, hvis man IKKE havde prøvekørt en Tesla før køb/levering.   Er der andre som er i samme situation, og har fået det løst? jeg har forsøgt at oprettet en aftale i App, den blev slettet og jeg blev henvist til copenhagen_service@tesla.com men der er ikke hul igennem. Andre gode ideer?   Ordre afgivet d 29.12.2018 Leveret 27.03.2019   mvh Rune
voersaa
voersaa Dec 5 '19

Super Charging har for mit vedkommende stået til at jeg skal betale siden start sommer. Eftersigende skulle der stadig have været gratis SC men jeg har ikke haft brug for det og har derfor ikke fået testet det.

Oprindeligt var det kun de 6 måneder jeg havde registret på min profil. Hvad der skete med de 3 ekstra måneder, som vi blev lovet, står hen i det uvisse. Nu er det under alle omstændigheder udløbet (fik bilen den 7/3). Tilgengæld har jeg en referral som jeg heller ikke se om har udløst de 1500 km gratis SC. Tesla skylder mig også en Aero cap men de svarer ikke på mine henvendelser.

Deres kundeservice og systemer er mildest talt mangelfuld.

Forummets indlæg er redigeret af voersaa Dec 5 '19
jramskov
jramskov Dec 5 '19

Vores står også til "Betal hver gang du bruger Supercharging" men det stod den også til et godt stykke tid mens vi havde fri supercharging. Har ikke brugt super charging i et godt stykke tid, så ved faktisk ikke om vi ville blive opkrævet for det. Vi fik vores den 28. marts, så vi burde heller ikke blive faktureret for det. Har ikke gidet bruge tid på det fordi det er så sjældent vi har brug for det.

HemligNemlig
HemligNemlig Dec 5 '19

Bare nysgerrig, har de jeres kreditkort oplysninger eller lign?

Hvis ikke ville jeg da bare bruge det og skulle der komme en regning har i vel på skrift hvad i er lovet og så er den diskussion vel ret hurtig slut.

jramskov
jramskov Dec 5 '19

Ja, de har vores kreditkortoplysninger. Det kan godt være at man bare vil få tilsendt en regning, men jeg kunne også forestille mig at man simpelthen ikke fik lov til at lade og det er nok ikke en risiko jeg gider at tage :) 

Forummets indlæg er redigeret af jramskov Dec 5 '19
HemligNemlig
HemligNemlig Dec 5 '19

Så må du vel forbi og spørge hvad de mangler for at overholde deres aftale.

jramskov
jramskov Dec 5 '19

Jeg bruger super charging for lidt til at det er tiden værd at finde ud af det.

Ice2EV
Ice2EV Dec 5 '19

Fik det heller ikke, skrev 2 gange til service og fik nada svar. Brugte SuC de første 2-3 uger for noget i nabolaget af 600-1000 kr. De blev hævet automatisk.

Har opgivet at få det hjem. Livet er for kort til det.

Efter forlydender, så kan du SuC uden kreditkort tilknyttet. Men så bliver det bare hævet når du kommer forbi til service eller garanti ting.

selsoe
selsoe Dec 5 '19

Jeg oplever, at SuC hæves fra et andet kreditkort end det jeg har oplyst i min Tesla konto. Aner ikke hvordan jeg skal ændre det. 

HemligNemlig
HemligNemlig Dec 5 '19

@jramskov, det var til trådstarter.

@selsoe, Lol så tank da bare løs :)