.Pludselig visers det på instrumentskærmen, at "Parking Brake functions degraded" samt "Parking brake not applied"- need service appointment. Er der nogen der har haft lignende besked og kan man køre videre på denne besked ?
.Pludselig visers det på instrumentskærmen, at "Parking Brake functions degraded" samt "Parking brake not applied"- need service appointment. Er der nogen der har haft lignende besked og kan man køre videre på denne besked ?
Forsøgte at ringe til Tesla Roadside Service på 89886984, men det kom der ikke noget ud af. Måtte så starte reservebilen SEAT Mii, som tog mig videre til min destination. Tesla'en står stadig i garagen !.
UPS. Heldigvis har jeg en Microbil SEAT Mii, som ikke giver problemer. Måske skulle man anbefale potentielle TESLA-købere, at de samtidig med at købe en TESLA til 1 mio. skal købe en Microbil til 90.000 kr, som kører.
Jo, garantien gælder til udgangen af december 2019, så jeg klarer det måske nok under garantien, hvis jeg overhovedet kan få kontakt med TESLA
Ved du om der stadig er serviceafdeling og værksted i Kastrup ? Der er noget om at de skal flytte til Hillerød.
Hvis bilen holder stille, kan de rykke hurtigt ud.
Det kan ordnes ved Ranger.
Hvis du ikke havde garanti, kunne du pille dem af, og sende dem til mig, så kunne jeg kigge på dem. Og sende dem retur, når jeg har fået dem til at virke.
Men garantien er bedst. Har du ikke garanti på, så kan en almindelig gør det selv mekaniker også lave det der skal til.
Jeg går ud fra at det kan ordnes på garantien, da bilen er leveret i dec. 2015. Tager til Kastrup imorgen. De svarer ikke på mail eller tlf.Husk at den også skal være under 80000 km :)
@olles, meget gerne lige spørge dem hvordan pokker vi skal kontakte dem når de ikke svarer tlf, mail eller app!
Prøv: Tesla Suport på +45 89 88 69 84.
Vh Peter
Specielt nummer siden du skriver det?
Du kan altid afmontere den ene som der er risiko for sætter sig, åndssvagt at den skal stå stille i en måned.
Prøv: Tesla Suport på +45 89 88 69 84.
Vh Peter
Specielt nummer siden du skriver det?
Tja - et nummer jeg fik oplyst i forbindelse med mails frem og tilbage. Et nummer til Tesla er vel at betragte som "specielt"....
Man bliver da helt glad ved at man er ude over garantien så man kan få bilen repareret i en fart!
Sørgeligt at Teslas serviceniveau er blevet så ringe - førhen kom de prompte og reparerede bilen på stedet hvis muligt. Alternativt leverede de en lånebil og kom og byttede igen når de var færdige. Jeg bor i Esbjerg og blev betjent af Aarhus afdelingen! Gad vide hvem der har udtænkt den nye politik med at skræmme så mange mulige kunder væk som muligt?
@ Ollos
Du må gøre op med dig selv hvor vigtig pengene er i forhold til at få bilen kørende.
Deacon har tilbudt en løsning - enhver mekaniker med æren i behold kan af/påmontere caliprene på ganske kort tid og Deacon kan lave dem for dig, hvis ikke mekanikeren magter den del. Jeg er autotekniker - for mig tog hele opgaven incl reparation af 2 calipre 2,5 timer. Det er ikke raketvidenskab,
Ollos - hvis du er i nordsjælland, så kan jeg godt bruge 20 min på at hjælpe dig med at tage den af. Så kan du jo køre ud til Tesla og bede dem bytte den på garantien og så kan vi nok godt finde 20 min igen og sætte den nye på.