Loading...
dk

Rust i Model 3 - Kan det passe? | Tesla Forum

Udsulle
Udsulle Dec 23 '19

Jeg faldt over denne artikel : https://carbuzz.com/news/how-can-tesla-model-3-seats-already-be-rusting

Er det noget man skal være bekymret over og få tjekket op på ?

 

 

BKC
BKC Mar 11 '20
Svaret er nej jævnført denne artikel.

Så intet at bekymre sig over
Nikola
Nikola Mar 11 '20

Nu er det jo ikke kun et spørgsmål om gennemtæring. Et langt mere interessant spørgsmål er hvornår materialet er korroderet i et omfang hvor styrken er nedsat. Nu er ryglænet formentlig ikke en del af sikkerhedsstrukturen. Men såfremt andre dele er ligeså ringe rustbeskyttet kan det blive et problem i forhold til kollisionssikkerhed.....

BKC
BKC Mar 11 '20
Quote from Nikola

Nu er det jo ikke kun et spørgsmål om gennemtæring. Et langt mere interessant spørgsmål er hvornår materialet er korroderet i et omfang hvor styrken er nedsat. Nu er ryglænet formentlig ikke en del af sikkerhedsstrukturen. Men såfremt andre dele er ligeså ringe rustbeskyttet kan det blive et problem i forhold til kollisionssikkerhed.....

Hvis du læste artiklen, gider den faktisk et bud på dette, som i værste fald er mellem 17 og 28 år. 

Artiklen nævner også at TESLA absolut ikke er de eneste som ikke rustbeskytter bundpladerne, da det er omkring 50 % af alle producenter. 
Forummets indlæg er redigeret af BKC Mar 11 '20
Nikola
Nikola Mar 11 '20


 

Citat fra BKC
Quote from Nikola

Nu er det jo ikke kun et spørgsmål om gennemtæring. Et langt mere interessant spørgsmål er hvornår materialet er korroderet i et omfang hvor styrken er nedsat. Nu er ryglænet formentlig ikke en del af sikkerhedsstrukturen. Men såfremt andre dele er ligeså ringe rustbeskyttet kan det blive et problem i forhold til kollisionssikkerhed.....

Hvis du læste artiklen, gider den faktisk et bud på dette, som i værste fald er mellem 17 og 28 år.    Artiklen nævner også at TESLA absolut ikke er de eneste som ikke rustbeskytter bundpladerne, da det er omkring 50 % af alle producenter. 

Så vidt jeg kan læse taler den kun om gennemtæring, som jeg skrev tidligere...

Men såfremt du er bedre til at læse, er du da velkommen til at udlægge teksten for mig.... 

BKC
BKC Mar 12 '20
Quote from Nikola


 

Citat fra BKC
Quote from Nikola

Nu er det jo ikke kun et spørgsmål om gennemtæring. Et langt mere interessant spørgsmål er hvornår materialet er korroderet i et omfang hvor styrken er nedsat. Nu er ryglænet formentlig ikke en del af sikkerhedsstrukturen. Men såfremt andre dele er ligeså ringe rustbeskyttet kan det blive et problem i forhold til kollisionssikkerhed.....

Hvis du læste artiklen, gider den faktisk et bud på dette, som i værste fald er mellem 17 og 28 år.    Artiklen nævner også at TESLA absolut ikke er de eneste som ikke rustbeskytter bundpladerne, da det er omkring 50 % af alle producenter. 

Så vidt jeg kan læse taler den kun om gennemtæring, som jeg skrev tidligere...

Men såfremt du er bedre til at læse, er du da velkommen til at udlægge teksten for mig.... 

Giver mig, du har ret, det er ved gennemtæring
Forummets indlæg er redigeret af BKC Mar 12 '20