Jeg faldt over denne artikel : https://carbuzz.com/news/how-can-tesla-model-3-seats-already-be-rusting
Er det noget man skal være bekymret over og få tjekket op på ?
Jeg faldt over denne artikel : https://carbuzz.com/news/how-can-tesla-model-3-seats-already-be-rusting
Er det noget man skal være bekymret over og få tjekket op på ?
Nu er det jo ikke kun et spørgsmål om gennemtæring. Et langt mere interessant spørgsmål er hvornår materialet er korroderet i et omfang hvor styrken er nedsat. Nu er ryglænet formentlig ikke en del af sikkerhedsstrukturen. Men såfremt andre dele er ligeså ringe rustbeskyttet kan det blive et problem i forhold til kollisionssikkerhed.....
Hvis du læste artiklen, gider den faktisk et bud på dette, som i værste fald er mellem 17 og 28 år.Nu er det jo ikke kun et spørgsmål om gennemtæring. Et langt mere interessant spørgsmål er hvornår materialet er korroderet i et omfang hvor styrken er nedsat. Nu er ryglænet formentlig ikke en del af sikkerhedsstrukturen. Men såfremt andre dele er ligeså ringe rustbeskyttet kan det blive et problem i forhold til kollisionssikkerhed.....
Hvis du læste artiklen, gider den faktisk et bud på dette, som i værste fald er mellem 17 og 28 år. Artiklen nævner også at TESLA absolut ikke er de eneste som ikke rustbeskytter bundpladerne, da det er omkring 50 % af alle producenter.Nu er det jo ikke kun et spørgsmål om gennemtæring. Et langt mere interessant spørgsmål er hvornår materialet er korroderet i et omfang hvor styrken er nedsat. Nu er ryglænet formentlig ikke en del af sikkerhedsstrukturen. Men såfremt andre dele er ligeså ringe rustbeskyttet kan det blive et problem i forhold til kollisionssikkerhed.....
Så vidt jeg kan læse taler den kun om gennemtæring, som jeg skrev tidligere...
Men såfremt du er bedre til at læse, er du da velkommen til at udlægge teksten for mig....
Giver mig, du har ret, det er ved gennemtæring
Hvis du læste artiklen, gider den faktisk et bud på dette, som i værste fald er mellem 17 og 28 år. Artiklen nævner også at TESLA absolut ikke er de eneste som ikke rustbeskytter bundpladerne, da det er omkring 50 % af alle producenter.Nu er det jo ikke kun et spørgsmål om gennemtæring. Et langt mere interessant spørgsmål er hvornår materialet er korroderet i et omfang hvor styrken er nedsat. Nu er ryglænet formentlig ikke en del af sikkerhedsstrukturen. Men såfremt andre dele er ligeså ringe rustbeskyttet kan det blive et problem i forhold til kollisionssikkerhed.....
Så vidt jeg kan læse taler den kun om gennemtæring, som jeg skrev tidligere...
Men såfremt du er bedre til at læse, er du da velkommen til at udlægge teksten for mig....