Loading...
dk

Model 3 mud flaps - hvad er dette? | Tesla Forum

Rasb1
Rasb1 Jun 29

Jeg fik leveret min Tesla Model 3 SR+ i marts måned - Og jeg venter stadig på stænkklapper. Jeg fik forklaret jeg ville få dem uden beregning, når de igen er på lager. 

Jeg har mailet til Tesla to gange, og ringet til dem to gange, for at sidde i kø i uendelig tid. Har nogen af Jer opdateret information om disse stænkklapper, der gives gratis?

Bianco
Bianco Jun 29

Jeg vil anbefale at gå i app'en, under Service, og book en tid med titel "Montere stænklapper uden beregning, efter aftale m <navn>"

Namlakhorn
Namlakhorn Jun 29
Citat fra Bianco

Jeg vil anbefale at gå i app'en, under Service, og book en tid med titel "Montere stænklapper uden beregning, efter aftale m "

Jeg fik min Tesla 3 sr+ d. 17 marts 2020. 
Ca 2 uger efter  fik jeg en kasse fra Tesla Holland via UPS med et sæt “mud flaps”
Da bilen skulle til service for at udskifte en gitter til baghøjtaler som havde et hak ved afhentning, bad jeg Tesla Kastrup om også montere mud flaps.
Tesla Kastrup sagde det ville koste et par hundrede kroner hvilket jeg sagde go ahead til.

Da jeg et par timer senere skal afhente bilen, siger Tesla Kastrup at bilen jo allerede har monteret mud flaps (den korte version foran), så de havde ikke monteret de nye jeg havde overrakt til dem som modtaget fra Tesla Holland.

Forummets indlæg er redigeret af Namlakhorn Jun 29
Rasb1
Rasb1 Igår, 14:50

Tak skal I have for tilbagemelding.

Det er skægt, det er helt samme dag, 17. marts, jeg også afhentede min 3 SR+, men i Århus. Jeg må bare have fat i dem igen, alternativt book tid med beskeden om at jeg ikke har stænkklapperne. 

HrMogensen
HrMogensen En time siden
Anbefaler stænklapper fra canadiske EV Mudflaps - JA de er ret dyre men er overbevist om de er langt flottere end alt andet jeg har set.

Lige før vores nuværende tyskertur har jeg monteret dem. De ligner noget der kunne være standard og lader til at være god kvalitet. Der følger nogle PPF strips med som sættes mellem lak og flapperne.

Ventede en måned på at modtage dem. Købte den mindste og mellemstørrelsen (da jeg var usikker på hvad jeg ville have på) og lavede via mail en deal om at få fri fragt. 

Planen er at jeg om vinteren skifter til de den større model og samtidig får rengjort bagved.
Den større mellemmodel rager en aaanelse længere ud til siden og dybere ned så tror jeg ville klippe noget af så de ikke blev for lave. 
Trimmede lidt af de bagerste 2 så de kun dækker bag selve hjulet og ikke et par cm længere ind under bilen.

Fotos er nuværende montering med mindste EV Mudflaps model - altså på min dyt.

Forummets indlæg er redigeret af HrMogensen 57 minutter siden
Sider: « 1 2 3 4