Loading...
dk

Model 3 mud flaps - hvad er dette? | Tesla Forum

webercarbmann
webercarbmann Jul 25 '20

Så har jeg fået monteret og kørt med Teslas "Mud Flaps" i nogen tid.  Jeg fik Dinitrol til at montere dem i forbindelse med rustbeskyttelse.   Må sige at det er PITA at de skraber på hver gang jeg kører ind og ud af min indkørsel OG hvis man tager et sving lidt friskt.  Spørgsmål - skal de være så "lange" for at beskytte lakken?  Jeg har sgu lyst til at korte dem lidt ned.  Er der andre der har prøvet dette? Vh Peter

jramskov
jramskov Jul 25 '20

Jeg fik Tesla til at montere de korte. De store er alt for lange efter min mening.

Derider
Derider Jul 25 '20

Skar ca. et par centimeter af de lange på Teslas mud flaps - så skraber de ikke imod noget. 

webercarbmann
webercarbmann Jul 26 '20
Citat fra Derider

Skar ca. et par centimeter af de lange på Teslas mud flaps - så skraber de ikke imod noget. 

ok - prøver den løsning.  Det kan vel godt gøres mens de sider på bilen.  Min nye "multicutter" kan så passende komme i anvendelse.    Er udsagnet "et par centimeter"  = 2 cm?   Vh Peter 

Derider
Derider Jul 26 '20

Hej Peter, det blev lige under de 3 centimeter og de har ikke skrabet på siden og de virker  fint. Mvh. Derider

tesla3
tesla3 Nov 26 '20

Send link til Wish flaps pls

Ice2EV
Ice2EV Nov 27 '20

Hej 

Quote from tesla3

Send link til Wish flaps pls

Jeg købte et sæt meget lig disse, som ligger i garagen. Fordi de var ikke ankommet da Tesla pludselig begyndte at tilbyde mudflaps samt montering.

https:///...l=true&share=web

Bor du i det nordjyske kan du samle dem op for 100 kr. Ellers sendes de også, mener portoen plejer at være 40 kr hos DAO.

Sider: « 1 2 3 4