Loading...
dk

Det var en overraskelse | Tesla Forum

jonsiii
jonsiii Jan 16

Kiggede lige i EXIF-data fra trafobilledet. Her er trafoen:

https:///...9.171997&zoom=15

bskaarup
bskaarup Jan 16

Det er denne agenda fra Ikast der står Tesla i.

Hilbert
Hilbert Jan 20

Det pågældende sted er opført flere store tomrør, som kunne være til to standere, men ligner ikke Tesla-installation. Tror mest på to hurtigladere fra E-ON/Clever.

Ice2EV
Ice2EV Jan 20

Man kunne da håbe der er Clever/EON 150 kW og ikke Ionity efter seneste prisændring.

bskaarup
bskaarup Jan 21
Citat fra Ice2EV

Man kunne da håbe der er Clever/EON 150 kW og ikke Ionity efter seneste prisændring.

Det er da stadig billigere at lade hos Ionity. Så vidt jeg kan se koster der kr. 8,75/kwt at lade hos Clever 

Forummets indlæg er redigeret af bskaarup Jan 21
baldur
baldur Jan 21

I det mindste kan man købe sig til et abonnement hos Clever. Hos Ionity skal man pt. køre Audi for at kunne købe abonnement.

selsoe
selsoe Jan 21
Koster et abonnement hos Clever ikke ca det samme som en Audi? ;)
jramskov
jramskov Jan 21

Så vidt jeg har forstået får man en ganske fornuftig pris hvis man benytter Eins E-Mobil app (tysk app) til at lade ved EON og Clever. Betaling sker dog via SEPA direct og i min bank koster det 25kr per overførsel. Det er ikke så slemt hvis betaling sker en gang om måneden.

Eins E-Mobil appE Eins E-Mobil app
nicom
nicom Feb 4

Er der nogen der har erfaring med at bruge eins e-mobil app? Hvad koster det at lade(roaming) hos clever, eon  og ionity når man bruger denne app.

selsoe
selsoe Feb 4

Et gæt er at det koster det samme som roaming fra andre apps. Altså 8-9 kr/kWh.

jramskov
jramskov Feb 4

Der står 0.32 cent /kWh ved tilfældig 50kW Clever lader jeg kiggede på i deres app. 

nicom
nicom Feb 4

Super.  0,32 cent er ok. Ærgerligt at ionity ikke er muligt via denne app.

jramskov
jramskov Feb 5

Det er mærkeligt - fandt denne på fjæsen:

bskaarup
bskaarup Feb 5

Svarer vel meget godt til standardprisen hos Ionity på kr. 6.20

Forummets indlæg er redigeret af bskaarup Feb 5
Sider: « 1 2