Loading...
dk

TPMS | Tesla Forum

Danbra56
Danbra56 Feb 3

Er der nogen der ved hvad 4 TPMS ventiler koster hos Tesla 

webercarbmann

Omkring 1600 såvidt jeg husker. 

Danbra56
Danbra56 Feb 10

4 TPMS ventiler 2437,50 ved Tesla 

canel
canel Feb 10

prøv at spørge din lokale dækmand.
de har da flere modeller på lager, ikke.

Forummets indlæg er redigeret af canel Feb 10
jramskov
jramskov Feb 11

Jeg synes at have læst om flere der har haft problemer med TPMS ventiler der er købt andetsteds, mener også Deacon (guru her på forum) anbefaler at man køber dem hos Tesla.

JeppeB_HinnerupAuto

Vi har monteret eftermarkeds TPMS i Tesla siden 2015, der er INGEN problemer så længe man vælger de rigtige og en ordentlig kvalitet. At nogen "føler" at originale er bedre må stå for deres regning. Fakta er at vi har monteret hundredevis hvis ikke tusindvis uden problemer. Derudover er garantien bedre på eftermarkeds sensorer, prisen er også væsentlig lavere

jramskov
jramskov Feb 11

"der er INGEN problemer så længe man vælger de rigtige og en ordentlig kvalitet."

Det er vel netop hvad jeg siger? Man risikerer at købe et produkt af tvivlsom kvalitet. 

"At nogen "føler" at originale er bedre må stå for deres regning."

Hvad er det du gerne vil opnå med sådan en kommentar?

Forummets indlæg er redigeret af jramskov Feb 11
JeppeB_HinnerupAuto

Der er ikke generelt problemer med TPMS der købes andre steder. Min anden kommentar går blot på at der er intet der tyder på at eftermarkeds sensorer er ringere end dem fra Tesla og at de desuden tilbydes med længere garanti til billigere pris. Dem som siger noget andet gør det som oftest uden nogen form for belæg eller faglig evidens, det jeg udtaler er jo 100% baseret på faglig erfaring og årevis med "hænderne i bolledejen" 

koden
koden Feb 11
Citat fra jramskov

"der er INGEN problemer så længe man vælger de rigtige og en ordentlig kvalitet."

Det er vel netop hvad jeg siger? Man risikerer at købe et produkt af tvivlsom kvalitet. 

"At nogen "føler" at originale er bedre må stå for deres regning."

Hvad er det du gerne vil opnå med sådan en kommentar?

---------------

Køb dem hos Hinnerup, så er de af ordentlig kvalitet :-)

Eller spørg herinde hvilke eftermarkedsmodeller der dur og hvilke der ikke gør.

jramskov
jramskov Feb 12

Det eneste jeg siger er at jeg har set flere andre nævne problemer med TPMS sensorer købt andre steder.

Jeg synes ikke der er grund til at tale nedsættende om andre.