Loading...
dk

Endnu bedre lademuligheder | Tesla Forum

Daduck
Daduck Dec 15 '14

Jeg skrev til Tesla, og de svarede følgende i dag. angående CHAdeMO "Q2 eller starten af Q3 2015". Ikke at jeg står og mangler, har tænkt mig at benytte eons 22kw standere til at lade natten over, når jeg alligevel er parkeret.

Har i starten flottet mig, og betaler 50kr for at have to favorit standere der er ca. lige langt fra hjemmet (300 og 350 meter). Så må jeg se hvilke af dem jeg bruger mest. Har også både Clever og Eon abonnement, just in case. Men forventer ikke at lade på Clevers standere med mindre jeg virkeligt er på den. 5,50 kr. er en helt vanvittig pris. Svarer næsten til 10 kr. literen for Diesel.

Off-topic fik jeg også pris på Center konsol (http://shop.teslamotors.com/collections/model-s/products/premium-center-console), 600 USD, og kan bestilles via en mail til accessories-EU@teslamotors.com

KennethOlsen
KennethOlsen Dec 16 '14

@Daduck - Jeg tror desværre ikke prisen på center konsol holder. Jeg tror du skal beregne at ligge dansk moms oven i samt lidt til håndtering mv. (det er tilfælde hvis du sammenligner DK priser på f.eks.måtter med priserne på den amerikanske accessories hjemmeside)

FrederikC
FrederikC Dec 16 '14
4600 er den danske pris monteret.
KennethOlsen
KennethOlsen Dec 17 '14

Det lyder super jeg spurgte Anna igår der står for min leverance og hun nævnte at danske priser endnu ikke var kendte @FrederikC har du modtaget din og kan den evt. anbefales?

FrederikC
FrederikC Dec 17 '14
Jeg har først tid til montering slut januar, og er stadig ik fast besluttet på om jeg vil have den. Har en aftale med JF om at jeg skal se hans efter 5. Januar.
supergaard
supergaard Dec 17 '14

Daduck: Jeg var ikke klar over at eON havde 22 kW ladere, andet end deres såkaldte "hurtigladere" de nu er ved at åbne langs motorvejene. Deres legacy net af ladere er jo de gamle Betterplace som kun er 11 kW, men hvis den bare skal lade hjemme mens du er parkeret gør det nok ikke noget, bare en detalje :)

Mht centerkonsol får jeg min monteret 7. januar og glæder mig til ikke at se på rod og have et fast stik til min iPhone, men et godt tip hvis man synes det er for mange penge: Jeg har indtil nu blot brugt 4 af disse kvadratiske kasser fra Ikea, de giver lidt afgrænset opmagasinering, er ikke for høje og diskrete (i den sort version i hvert fald) :) http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/20250804/#/60192633

Sider: « 1 2