Kære alle
Vil gerne give min søn en modelbil af familiens nye bil, men kan ikke finde en nogen steder. Har I en set steder de sælges?
Mvh. Freddy
Kære alle
Vil gerne give min søn en modelbil af familiens nye bil, men kan ikke finde en nogen steder. Har I en set steder de sælges?
Mvh. Freddy
Nej desværre ikke, har selv haft tænkt på det samme. De første der havde reserveret en Signature fik vist til et event i Californien en modelleret udgave af en Model S, det har også været diskuteret et par gange på TMC, men der findes vist ikke rigtig noget konkret endnu.
Du kan vist få en model af en Tesla Roadster, det er vist det nærmeste man kan komme...
/Martin
Det er rigtigt Kiefer. Til Get Amped eventet på Freemont fabrikken i 2011 demonstrede Tesla deres Plastik støbe maskiner ved at støbe røde og sorte modeller af S'eren. Jeg fik tiltusket mig 2 - en i hver farve, men gav den en væk til den daværende formand for folketingets trafiudvalg, Benny Engelbrecht ifm. en høring om Taxaafgifter og Elbiler. Den anden står hjemme på hylden. Men det er lidt mærkeligt, at hverken Tesla eller de normale legetøjs producenter har kastet sig ud i at lave en god model af S'eren.