Loading...
dk

Premium connectivity tilkøb | Tesla Forum

RUNE2
RUNE2 Apr 22
Satelitkort og trafik-visning ryger uden PC - virker ikke over wifi. Alt andet virker også med wifi.

Ice2EV
Ice2EV Apr 22

Ok, sorry boys, jeg må lige have haft en nedsmeltning, og manglet ord for hvad jeg mente.

Det jeg mente var 100 kr om måneden for et abonnement som jeg meget sjældent benytter. Det lyder ligesom fitness abonnement i mine øre. Der har jeg været det kostede hver måned i 2 år før jeg indså at det var spild af penge. OG det samme med LinkedIN premium, som jeg ikke anede jeg havde, ligeledes 2+ år!!!

Satellit visning af kort, er jeg ligeglad med, kan fint nøjes med almindeligt kort.

Trafiktæthedsvisning, er ligeledes noget hø i mine øjne. Man kan holde oppe i et af de største lyskryds i området, helt alene. Og så er der røde streger på kortet til alle 4 sider. Måske det kommer til at virke, ligesom FSD. Men hvornår?.

Selv datteren på 12 spurgte den ene dag, "hvorfor er der røde streger på det kort der?"

"Nåh jamen det er fordi kortet mener der er kø og mange biler på vejene", svarede jeg.........

Så sagde hun "hvor er de biler så?"

Forummets indlæg er redigeret af Ice2EV Apr 22
selsoe
selsoe Apr 22

Nej, det jeg nok mest vil komme til at savne er streaming af musik. Det er vi blevet lidt afhængige af i familien. Dælme bekvemt lige at starte en playliste fra skærmen, men alligevel tvivlsomt om det er 1200 kr værd om året.

Vil bilen automatisk kunne hoppe på internetdeling med en iPhone når man sætter sig ind eller skal man starte internetdeling hver gang?

Forummets indlæg er redigeret af selsoe Apr 22
KimT
KimT Apr 22

Gad vide om de 1200kr evt også dækker Spötify - altså at hvis man ikke har Premium, så får man heller ikke adgang til Spötify - selvom man bruger internetdeling.

Men er i starten at det i starten var fremme at der var en del man ikke kunne få adgang til selvom man brugte internetdeling.

baldur
baldur Apr 22
Jeg ser således på det at over de 60 måneder jeg beholder bilen, svarer det til at PC koster 6000 kr. Det havde jeg tilvalgt og det gør jeg selvfølgelig også selvom det skal betales i rater på 100 kr. Og ja det er ren luksus men det er der også mange andre ting i bilen der er.
MikaelH
MikaelH Apr 22
Citat fra KimT

Gad vide om de 1200kr evt også dækker Spötify - altså at hvis man ikke har Premium, så får man heller ikke adgang til Spötify - selvom man bruger internetdeling.

Men er i starten at det i starten var fremme at der var en del man ikke kunne få adgang til selvom man brugte internetdeling

Mener ikke at ud får adgang til Spotify via et Tesla login hvis du fravælger PC. 

Så uden PC, skal du selv betale for data, Spotify og bøvle med at aktivere Wifi hver gang du sætter bilen i drive. 

Det alene er prisen på 100kr værd for mit vedkommende. 

Herudover så inkluderer det jo også ubegrænset roaming i udlandet. Både spotify og netflix.  

PeterE
PeterE Apr 22
Citat fra MikaelH
Citat fra KimT

Men er i starten at det i starten var fremme at der var en del man ikke kunne få adgang til selvom man brugte internetdeling

Mener ikke at ud får adgang til Spotify via et Tesla login hvis du fravælger PC. 

Så uden PC, skal du selv betale for data, Spotify og bøvle med at aktivere Wifi hver gang du sætter bilen i drive. 

Det alene er prisen på 100kr værd for mit vedkommende. 

Herudover så inkluderer det jo også ubegrænset roaming i udlandet. Både spotify og netflix.  

Jeg tror ikke at du har ret. Jeg vil vædde - næsten - hvad som helst på at Spotify forbliver en del af pakken, uanset om du bruger PC eller en anden form for netværk. Se evt denne - igen: 

https://www.tesla.com/support/connectivity 

Når det er sagt, så er det korrekt at 60 gange 100 er 6000,- :)  Og det synes jeg nu stadigvæk er en ok fair pris for hvad PC nu dækker.  

Forummets indlæg er redigeret af PeterE Apr 22
ankjaers
ankjaers Apr 23

Det bliver kun på langture for mig. Før jeg fik M3 brugte jeg Apple Music og deres podcast app. På mobilen er jeg efter nogle måneder stadig ikke begejstret over Spotify’s app. Hvis der kommer flere services på kan det overvejes.  

TUX
TUX Apr 27

Hvorfor skal vi i Danmark betale 99,- kr. når man i tyskland kun skal beteler 9,99€, er det fordi omregning faktor ikke er 7,50 men 10,- kr. pr. euro :-)  men sådan er det altid i Danmark og vi dansker betaler jo bare.

Broholm
Broholm Apr 27
Quote from TUX

Hvorfor skal vi i Danmark betale 99,- kr. når man i tyskland kun skal beteler 9,99€, er det fordi omregning faktor ikke er 7,50 men 10,- kr. pr. euro :-)  men sådan er det altid i Danmark og vi dansker betaler jo bare.

Tro det skyldes moms er højere i DK.
Kiefer
Kiefer Apr 27

Momsforskellen mellem DE og DK er sølle 6%. Jeg tænker Tesla blot har sat prisen efter hvad de synes ser pænt ud og hvad kunderne rent psykologisk vil være villige til at betale...

Jenskh
Jenskh Apr 27
Jeg har en LR RWD med PC. Jeg troede at denne fortsatte men ser nu i app'en at PC ophører efter et års ejerskab. Oplever i andre med LR og PC ved købet også dette?
Forummets indlæg er redigeret af Jenskh Apr 27
jramskov
jramskov Apr 27

Ja, efter et år skal man betale for det. Det var kun de første x antal kunder i USA der har fået lifetime PC included.

Sider: « 1 2