Bor et stenkast nord for København. Har haft min i lidt over 7 måneder og kørt ca. 10.000 km i den. Kører primært i det storkøbenhavnske område - men også ture til Fyn, samt Århus/Herning og Sønderborg.
Bor i Glumsø (ml. Ringsted og Næstved) og pendler dagligt til Ballerup. Skifter mellem køgebugt og Rute14/Holbæk motorvejen.
Jeg bor pt lidt uden for Tølløse og pendler til Hillerød, men er ved at flytte tilbage til Nivå inden for en overskuelig fremtid.
Bor i Havdrup, mellem Køge og Roskilde. Pendler til Glostrup på Køgebugt motorvejen.
Valby :)
Mødtes vi ikke til rekordforsøget over Øresundsbroen? Du har en S60 ik? Jeg kørte med min kollega i en e-Up og gik og savlede lidt over jeres Telsaer. Nu har jeg selv måtte bestille én ;-) Det er delvist DIN skyld Comeback... ;-)
@SQLCPH: Det er vi altså kede af..
He he ;-) Var det dig Ken der holdt på den anden side af os på p-pladsen i Sverige? Du blæste Medina ud på dit ultra hifi anlæg :-) Det er også din skyld faktisk :-)
Kører dagligt Virum-Korsør og retur. Har kørt 20.000 km og fortsætter med 5.000+ km/md