Loading...
dk

Bryllupskørsel! | Tesla Forum

mikkelzzz3
mikkelzzz3 Mar 9

Hej Alle, 

Jeg er så heldig at skulle giftes den 8 August 2020 i Århus. Det kunne være vildt fedt at have en Model X til bryllupskørsel, og kunne stige ind via Falcon dørene!

I den sammenhæng vil jeg høre om der er nogen der vil fuldende vores bryllups kørsel ønske. Vi ville køre fra Kirken ca 13:00. Det er 25min til fotostedet (Med fotografi ca. 1 time), og derefter 5min til hotellet da det er meget tæt på. Alt i alt ikke mere end to timer.

Jeg har fundet én Tesla Model X ejer over Facebook der gerne ville gøre dette, men han vil gerne have 2750kr for det, hvilket er noget over vores budget. Vi håber det kan lade sig gøre for 1000kr?

Vi vil koordinere udsmykning af bilen, så for dig bliver det bare at holde ind til en blomster handler i Århus, og de vil montere en buket på kølerhjelmen med sugekop og beskyttelse, så lakken ikke vil blive ridset. 

Er du interesseret så skriv endelig! Vi krydser fingre for nogen kunne sætte to timer af på en lørdag for dette. 

Forummets indlæg er redigeret af mikkelzzz3 Mar 9
webercarbmann

@mikkelzzz3

Du ender med at bruge den bedste part af en lørdag på sådan en omgang bryllupskørsel. Bilen skal være tip top og det tager altså tid.  Du skal også være der i god tid mm.  Med mindre det er en vennetjeneste ville jeg ikke gøre det for 1000. (Der ville jeg nok møde op UB)  De 2750 lyder fair nok.  Bare min holdning.

mikkelzzz3
mikkelzzz3 Mar 10

Hmm okaym det kan jeg godt se.

Hvis nogen evt. ville gøre det for 2000kr ville dette også være fint. Over de 2000kr så bliver det svært. 

Diversion
Diversion Mar 10

Husk at bryllupskørsel mod betaling betragtes som værende limousinekørsel og det fordrer licens fra kommunen (taxabevillingsnævnet), et erhvervskørekort og en masse forsikringer.

selsoe
selsoe Mar 10

... eller også tager man bare lige en chill pill og vurderer at det er ok at køre et brudepar 1500m ned ad gaden en enkelt gang uden at myndighederne skal involveres. ;) 

mikkelzzz3
mikkelzzz3 Mar 10

Jeg tænkte også selv at selve kørslen var gratis, og man så valgte at give et 2000kr tip efter turen fordi man har lyst. Så er det vel ikke limousinekørsel.

Citat fra selsoe

... eller også tager man bare lige en chill pill og vurderer at det er ok at køre et brudepar 1500m ned ad gaden en enkelt gang uden at myndighederne skal involveres. ;) 

koden
koden Mar 10
Citat fra Diversion

Husk at bryllupskørsel mod betaling betragtes som værende limousinekørsel og det fordrer licens fra kommunen (taxabevillingsnævnet), et erhvervskørekort og en masse forsikringer.

-----------------

Det tror jeg nu de fleste vælger at se stort på..