Loading...
dk

Lakkvalitet - forventelig eller en fejl? | Tesla Forum

Vildgut
Vildgut Mar 31
Er det her som man kan forvente lakken på en M3...Eller er det noget jeg bør nævne for service centeret ? Og er det noget der kan give problemer med rust eller lignende(eller er det alu?) Bilen er fra ultimo december 2019.

Ice2EV
Ice2EV Apr 1

Hej Vildgut

Har indtil forleden ikke selv bemærket nogen lakfejl på vores. Men monterede ekstra gummiliste i dørene forleden og der bemærkede jeg ens lignende skygge på forkant og indersiden af bagdøren.

Du må checke med magnet om det er stål eller alu på stedet. Er det kofanger så tænker jeg det er plast.

Forummets indlæg er redigeret af Ice2EV Apr 1
PeterE
PeterE Apr 1

Nævn det da, ikke sikkert at du får noget ud af det - og det er vel ikke verdens største problem? 

Vildgut
Vildgut Apr 1
Quote from Ice2EV

Hej Vildgut

Har indtil forleden ikke selv bemærket nogen lakfejl på vores. Men monterede ekstra gummiliste i dørene forleden og der bemærkede jeg ens lignende skygge på forkant og indersiden af bagdøren.

Du må checke med magnet om det er stål eller alu på stedet. Er det kofanger så tænker jeg det er plast.

Det er baghjuls"kassen" vil jeg kalde det:D ...Må se om jeg kan finde en magnet og tjekke...

@PeterE det er også min tanke at det nok ikke er verdens største problem, derfor jeg lige ville tjekke...   Skal alligevel af sted i morgen da baggagerumsklappen lukker ned i kofangeren og har lavet lakskader... 

Ice2EV
Ice2EV Apr 1

Hvis de alligevel skal have pistolen frem i din farve, så ville det da være tosset ikke, at give den et skud der også.