Nu med P&D - og vi venter igen...;-)
!! Altså !! Tænk at nogen gider have D :-D
Kan nu ogdå købes:
DK's fedeste Model S - P85 Signature med alt uden børnesæder bag!
(Ønskes den leveret i Signature Rød, så fjernes folien og den er som ny!)
Nu med P&D - og vi venter igen...;-)
!! Altså !! Tænk at nogen gider have D :-D
Kan nu ogdå købes:
DK's fedeste Model S - P85 Signature med alt uden børnesæder bag!
(Ønskes den leveret i Signature Rød, så fjernes folien og den er som ny!)
Vi tager det med ro 120281, der er ingen grund til panik, og om ikke andet kan man jo have 2 - så man kan køre "skrald" med den ene ....;-)
Har netop været forbi Tesla i Bredgade for at bastille min nye bil (S 85D). De bekræftede at så snart man havde bestilt samt betalt depositum så var prisen låst fast også selvom man har 14 dage til at fortryde/ændre.
Herudover spurgte jeg til evt. prisstigninger nu da dual motor optionen var steget i pris og de var blevet oplyst fra USA at EU skulle forvente prisstigninger indenfor maks en uge. Jeg vil derfor råde alle som tænker på at købe en Tesla om at lægge ordren snarest. Hvis det bare er en "and" for få lagt nogle bestillinger, så har man jo stadig 14 dages fortrydelses-ret.
En ting der undrede mig var at de adskellige gange anbefalede at man bestilte bilen uden dual drive.. Dette er dog den nye feature og det lyder som en rigtig god pris for 4wd. Jeg forstår ikke helt dette og havde næsten indtryk af at de havde en KPI pr. 31.12 som skulle nås af den "gamle" model?..
PS: Er der nogen der ved hvor man kan se nøjagtig hvilke features en 85D har? Da jeg spurgte til specifikke ting såsom hvilke dæk den blev leveret med, eller om der var elektriske klap-spejle og lane-assist som std. så fik jeg et andet svar end det der star på hjemmesiden under "Specs". Har det lidt svært med at bastille en rimelig dyr bil uden man kan få oplyst nøjagtig hvad der følger med. Den brochure Tesla har fremsendt pr. mail er ligeledes forældet...
Glæder mig meget til at blive "rigtig medlem af klubben" i april næste år :-)
Martin
Helt enig i betragtningen om at man altid kan smide 15 klik på bordet og låse prisen i 14 dage - udfra den pris som er på tidspunktet for registrering af indbetalingen.
Har regnet lidt på det, og ser man kursudviklingen over det seneste halve år, er USD blevet 10% dyrere. Så jeg vil regne med at prisstigningerne mindst vil ligge på dette - og ser man trenden i udviklingen - og dette anses for at fortsætte så kan det også ske at stigningen bliver højere end dette - men jeg er ikke ekspert på dette område, så det er blot en antagelse.
Jeg vil helt sikkert også anbefale Tech pakken. Jeg har konfigureret med Pano, 19" standard (har jo et par nydeligt 22" sommerruller), uden dobbelt ladere (Bor jo alt for tæt på en SuC'er, så skal der lades hurtigt, så er det hurtigere at køre forbi Køge), uden 3 række sæder og uden ekstra læder pakken, som efter min mening slet ikke er pengene værd. Det eneste er lys i dørsiderne - resten af det laver vi jo alligevel selv. Jo, har også valgt Piano black på dashboardet, da jeg hellere vil bruge 200 spir på at købe lidt folie hos Boski og selv montere dette.
Efter sigende skulle de nyeste leverede biler desuden være støjdæmpet bedre, så måske jeg også slipper for at gøre det igen - men er nu ikke helt sikker på at jeg alligevel ikke kan lade være med at skille den ad og gøre det igen - det tager jo ikke mange timer. Kamera må jeg helt sikkert også montere igen - og jeg ved jo hvor simpelt det er, så det gør jeg også gerne igen - skal bare lige låne en strikkepind af Hookmaker.
Så skal den naturligvis som det aller første en tur forbi og have lidt folie, så lakken kan blive beskyttet og den i fremtiden kan komme i vaskehallen.
Den skal være børstet alu sort ligesom denne - dog skal den ikke "black'es" ud - krom bibeholdes som det er, nosecone skal wrappes - måske lidt lir på siden i sølv.
Tak for masser af interessant læsning og gode råd her på forum. Har netop afgivet bestilling på P85D til levering i april 2015. Ville oprindeligt have ventet med bestilling til december, men jeres rygter omkring stigende priser fik mig på andre tanker. Bil bestilt i hvid perlemor med brun next gen. kabine. Har fravalgt hækspoiler efter megen overvejelse. Nye fælge og indfarvede skørter bliver første projekt efter afhentning. Glæder os :-)
Jeg har ikke lige fulgt med ny prisen på det sidste - er prisen stadig den samme ?...hvis den allerede er steget/justeret kan man jo tage det roligt...den er i hverfald steget siden jeg købte sidste år.
nogle options koster det dobbelte af hvad jeg betalte.
Min konfiguration på S85 med techpakke er ikke steget og det ser umiddelbart heller ikke ud til at der de sidste 14 dages tid er kommet andre prisstigninger.