Loading...
dk

Ekko i telefon | Tesla Forum

PRAERO
PRAERO May 26
Mine kunder, og min kone, klager over de oplever kraftig ekko i telefonen, de hører sig selv. Tlf lyden i bilen er perfekt.. Det kan reduceres ved at skrue HELT ned, men ikke fjernes, og nogle gange så slemt vi afslutter samtale
Fik 2020.12.11.1 idag efter service, har ikke fået prøvet om det er bedre, de skiftede mikrofon uden det hjalp.
Mit ene usb er ustabil og lader kun random, de kunne ikke finde fejl, skal have den igen. Checker i mellemtiden med bagerste usb om det er laderen der driller.

Ice2EV
Ice2EV May 27

Har enkelte gange oplevet ekko. 

Har du prøvet når der er ekko at ligge mobilos under låret, således at mikrofon på mobilen ikke opfanger noget samtidig med bilens. Har en fornemmelse af at de gange det har været, at der måske har været nogen forbedring og at problemet måske ligger i bluetooth interface der ikke på mobilen får slået dens mikrofon fra.

MikaelH
MikaelH May 27

Der er mange som oplever dette problem. Jeg har også oplevet det en gang (og eneste gang jeg har haft en samtale i bilen).

Konsensus er pt. at det skyldes software, da problemet har været der tidligere, og blev rettet med en opdatering. Der er dog også tilfælde hvor det er hardware. Men baseret på antallet som oplever det, så tyder det primært på software.

ankjaers
ankjaers May 27

Aldrig været et problem for mig med en iPhone. 

PRAERO
PRAERO May 28

Den gjorde det ikke i starten (marts 2020), men er virkelig blevet ubrugeligt. Bruger Iphone, og har ikke prøvet at tildække tlf, men ofte er den i lommen alligevel.

Fik version 2020.16.2.1 igår aftes, må se om den rettelse er med.

Jens_N_B
Jens_N_B May 28

Jeg taler næsten dagligt i telefon i min Model 3. Har kun en enkelt gang fået at vide at der var ekko og det forsvandt efter nogle minutter. Har du prøvet at lave en reset? (Holde knapperne på rattet inde til skærmen bliver sort)
Min bil er på software 2020.12.11.1
Min telefon er en Samsung S10e
Mvh. Jens

Få 1500 km gratis supercharge, ved at benytte mit referral link -  https://www.tesla.com/referral/jensnohr71245

Forummets indlæg er redigeret af Jens_N_B May 28
CaptainChaos
CaptainChaos May 28
Min har aldrig tidligere haft det problem (pixel 3) men i de sidste 14 dage kommer der jævnligt ekko.
Jeg har lige fået 2020.16.2.1 her til aften så jeg er spændt på at se om ekko forsætter...
MrLodretJordvarme

Hvordan gik det med det her problem?

Min er lige begyndt for nyligt. Har ellers ikke haft nogen klager siden jeg fik bilen i december sidste år. Den seneste måned er folk dog begyndt at klage over ekko. Tyder på software fejl, men så burde jeg ikke være den eneste...