Hejsa.
Jeg er har været e.on "All-inclusive" kunde i lidt over 1 år. Jeg har opdaget at der mangler nogle hjemme opladninger på refusionopgørelsen. Så jeg har fået for lidt i refusion. Jeg har klaget i Marts måned over fejl i Februar opgørelsen. De loggede på min boks og i dens log kunne de godt se at der var nogle opladninger, som jeg manglede at få refusion for. Det beklagede de og jeg fik den manglende refussion i April. Nu er den gal igen, der mangler refusion for nogle opladninger foretaget i April og har klaget igen, men sagbehandlingen er meget langsom hos e.on, så jeg har ikke hørt andet en de kigger på det :-(
Har I oplevet det samme? Jeg synes det er meget bekymrende at man er nød til at lege revisor og at man ikke kan regne med automatisk at få den korrekte refusion!
Jeg vil opfordre jer til at kigge grundigt på jeres opgørelser, det er flere hele ladsessioner der mangler hos mig, så det er ikke svært at opdage
Mvh. Jens
Få 1500 km gratis supercharge, ved at benytte mit referral link - https://www.tesla.com/referral/jensnohr71245