Vores 2g/3g forbindelse på bilen løb ud. Så vi kan ikke længere bruge spotify osv.
Premium koster 100kr /måned. Det er en pæn høj pris for noget man i princippet bare kan connecte med ens telefons shared internet wifi.
Hvad gør i andre?
Vores 2g/3g forbindelse på bilen løb ud. Så vi kan ikke længere bruge spotify osv.
Premium koster 100kr /måned. Det er en pæn høj pris for noget man i princippet bare kan connecte med ens telefons shared internet wifi.
Hvad gør i andre?
Den eneste der i vores bil bruger spotify er vores store datter når hun er med.
Hun må nøjes med at sætte musik på via min connectede mobil.
Røde, orange streger på kortet eller satellit kort har jeg aldrig tidligere kigget på i forbindelse med kørsel. Har med undren set på røde streger i kort ved lyskryds, hvor jeg har holdt alene.
Savner det ikke.
Men overvejer hvis det bliver til en Køretur sydpå at tilkøbe det i den måned. Så kan det være navigatøren kan overskue rødestreger for motorvejskø.
ElPeter, jeg tror det er Model 3 only. Det er en særordning for os fattigrøve :)
Vi bruger det til at høre radio på tunein. Min kone hører svenske radiokanaler og jeg hører Slay Radio (c64 musik). Man kan godt sætte det til wifi og vi har alligevel altid telefonen med, men det er rimelig bøvlet. Jeg forstår ikke hvorfor den ikke bare connecter med det samme bilen starter hvis den kan se telefonen anyway. Bugreport tror jeg :)
skyblue - i "gamle" dagen hoppede bilen på wifi, og blev der, også efter man var kørt. Det betød at når man kørte hjemmefra røg forbindelse, og den stod i et stykke tid og prøvede at finde wifi igen, med det resultat at der ingen forbindelse var til TuneIn/spotify.
Det blev så lavet om så den hoppede på 3G (slukkede wifi) når bilen blev sat i gear.
Vi betaler. Bruger Spotify, kort, trafik, TuneIn. Så der er god gavn af det.
Det er 1.200 kr om året for en bil til halve millioner. Det er til at overkomme.
Mercedes har det samme. Hvis du bruge de avancerede funktioner på skærmen efter 3 år, så hoster du op. Deres services er bare af en meget dårligere kvalitet.
Betaler når den tid kommer om et halvt år - min bil skal være komplet. Så må det koste et eller andet - skal i hvert fald ikke sidde og rode med mobiltelefon og internetdeling.
Gode pointer. men den burde nu bare hoppe automatisk på telefonens wifi. Den kan jo se den er der.
Vores er også udløbet og vi har indtil videre ikke betalt. Jeg tror vi ender med at betale på et tidspunkt, men tænkte jeg lige ville prøve at se hvordan det vil fungere for os uden. Der er ikke grund til at betale for noget man ikke bruger.
Vores er også stoppet med at virke i Model 3. Jeg bestiller det i aften. Savner Spotify og de røde streger mm. Bruger ALDRIG karaoke og alle de der spil mm. Jeg er enig med en der skrev herover, at ift specielle fælge eller andet, så er 5000-6000 over 5-6 år alligevel småpenge.
Var der ikke ubegrænset fri premium på nogle af de første model 3?
awd/performance bestilt før 1/7-2018 havde det.
Min er fra juni 2019.Var der ikke ubegrænset fri premium på nogle af de første model 3?
Var der ikke ubegrænset fri premium på nogle af de første model 3?
Mig bekendt er alle Model 3 leveret til Europa kun med prøveperiode. Du skal endnu længere tilbage før at det var inkluderet i hele bilens levetid, og her blev der kun leveret biler i USA.
Min fra Dec. 19 har 1 år premium - Model 3 Performance. Ubegrænset har jeg aldrig hørt om.
Jeg kan huske Tesla sælgeren sagde at prisen ville blive omkring 800 kr i.forb. med min M3 bestilling. 800 kr virker mere rimelig.
Tesla meldte i sin tid ud at de regnede med $100 pr. år. Det er nok her de 800kr kommer fra, når du tager højde for dansk moms. Teslamedarbejderen har så ikke kunne tage højde for dansk (europæisk) prissætning.