Ang Dinitrol: Da jeg havde ranger på besøg, kommenterede han om jeg var klar over Tesla's politk ang. antirustbehandling. Men som han sagde " det er jo din bil".
Tesla anbefaler altså ikke antirustbehandlinger, men tænker de har samme tilgang til antirust som til service. Hvis ejeren gør noget og vi er fri for at gøre noget, så er alt godt.
Da jeg var hos Tesla Århus for bremseservice og 4 hjulssporing, blev det ikke nævnt med et ord.
Alt andet lige så må et bremseservice og 4 hjulssporing gøre at mekaniker hos Tesla har haft kigget steder hvor han ville opdage Dinitrol, ligesom der sidder klistermærke i ruden.
Jo mere jeg hører derom, jo gladere er jeg for at jeg fik det gjort, også selvom jeg formentlig ikke har bilen om 5-8 år når der opstår noget.
Ganske ligesom der gjorde på de passatter og den SuperB vi havde. Alle havde fået undervognsbehandlinger, og alligevel var der rust i bagklap, paneler eller skærmkanter efter 8 år. Og langt ud over lakgarantien, eller ikke gennemtærret endnu. I mellemtiden var det ejerens opgave at vedligeholde bilen, var ordene fra VW engang!