Loading...
dk

Knækket grill i M3 | Tesla Forum

MF
MF Jun 14 '20
Nogen der har erfaring med udskiftningen af ‘grillen’ på M3 - en stakkels solsort fandt vej til min på Hillerødmotervejens forlængelse, nu den i himlen og plastik grillen knækket.  

Nogen der ved hvad det kan koste? 
Vaag
Vaag Jun 16 '20

Det var ærgeligt, både for dig og fuglen.

Jeg har lige været ved service-centeret i Kastrup og de sagde at et ny forstykke/kofanger koster 8000 plus montering.

PeterE
PeterE Jun 16 '20

Det er en forsikringsskade? Og du har frihed til at vælge autoværksted. Kør forbi Autoskadestuen og spørg dem, de tager kontakten til dit forsikringsselskabs taksator. 

PulsedriverDK
PulsedriverDK Jun 18 '20

Jeg har netop prøvet samme for to måneder siden.

Det blev 1355,- ialt inkl. arbejdsløn og moms og original gitter hos Autoskadestuen Kastrup.

JanChristensen
JanChristensen Feb 3 '23

Tesla i Greve siger, de ikke vil varetage kommunikation med forsikringsselskab og taksator. Det må man selv klare. Det er noget bøvl - gode råd?

PeterE
PeterE Feb 4 '23
Citat fra JanChristensen

Tesla i Greve siger, de ikke vil varetage kommunikation med forsikringsselskab og taksator. Det må man selv klare. Det er noget bøvl - gode råd?

Tal med forsikringen, og få dem til at anvise et fordelsværksted istedet. Tryg har fx en aftale med Autoskadestuen som betyder ekstra garanti, lånebil osv. Tesla i Greve skal nu nok også tale med din forsikring, det skal bare gå den vej.
Forummets indlæg er redigeret af PeterE Feb 4 '23