Hej
Er der andre, der her i sommervejret har fået lyst til at høre "Vi skal ud i det blå, gå med klipklapper på". Nå ikke? Nej, min X'er mener også jeg har dårlig musiksmag. Den slukker skærmen, før jeg får skrevet færdig i søgefeltet.
Dokumentation: https://youtu.be/d3HEQmSVIsU
Jeg har i dag testet det på fire biler. De to S'ere havde samme mening om Det Brune Punktum som min egen bil. Kun 3'eren gad søge efter 20 år gammel musik.
Venlig hilsen
Ida
