Det er ikke overraskende, Elon har nævnt at prisen ville stige "world wide". Forkert beslutning for Europa synes jeg, man får ikke nok for pengene.
Det er ikke overraskende, Elon har nævnt at prisen ville stige "world wide". Forkert beslutning for Europa synes jeg, man får ikke nok for pengene.
PeterE: Prisen har da ikke ændret sig i lang tid? Elon tweetede for et stykke tid siden at prisen ville stige med $1000 "worldwide" og det er så sket nu. Ud fra hvad jeg forstår man får ved at købe FSD her i Europa mener jeg ikke det er 50.000kr værd, langt fra.
PeterE: Prisen har da ikke ændret sig i lang tid? Elon tweetede for et stykke tid siden at prisen ville stige med $1000 "worldwide" og det er så sket nu. Ud fra hvad jeg forstår man får ved at købe FSD her i Europa mener jeg ikke det er 50.000kr værd, langt fra.
Det skrev jeg heller ikke. Jeg konstaterede bare, at prisen er lavest lige før kvartalet lukker - og at en prisstigning derfor tit kommer efter et kvartal er lukket. Jeg mener at FSD er alle pengene værd, selvom det langtfra er Full-noget-som-helst, det behøver vi ikke være enige om.
Så var jeg ikke klar nok: Prisen har været 50.000kr i mange måneder i Europa, dvs. prisen var ikke lavere i slutningen af sidste kvartal.
Det er vi enige om, og Tesla valgte at holde den pris til kvartalet lukkede. Længere er den ikke, og det er altid det samme - den bedste pris er i slutningen af kvartalet.